Sports Lady®

Sports Lady®

11.6.2011

Pole4Fit, Sports Ladyn tankotanssi



Mun on pitkään jo tehnyt mieli kokeilla tankotanssia. Cityshopparista löytyi tarjous, jolla 2 pääsee kokeilemaan sitä veloituksetta. Varasimme Liinan kanssa perjantaille tunnin ja oli kyllä tosi kivaa!


Pole4Fit sijaitsee Pasilassa osoitteessa Opastinsilta 9. Hetken etsimme paikkaa, se oli hieman vaikeasti löydettävissä, mutta ehdimme tunnille ajoissa. 



Tunti alkoi alkulämmittelyllä. Juoksimme ensin salia ympäri. Välillä nostettiin polvia ja välillä tehtiin laukkahyppyjä. Nilkan ojennuksia myös ja lopuksi vatsoja ja punnerruksia. Hiki virtasi... Olin ajatellut, että tässä hommassa ei varmasti tule hiki, arvaukseni oli väärä. Lämmin tuli ja sitten aloitimme tangon kanssa. Ensin toisella kädellä tangosta kiinni ja kävelimme sen ympäri. PIti nojata pois päin tangosta koko ajan. Seuraavaksi teimme "korkkiruuveja", "merenneitoja" ja muita pyörähdyksiä tangon ympäri. Ihan lopussa vielä kiivettiin tankoon. Siellä piti pysyä jalkojen varassa ja kädet irroitettiin tangosta. En olisi ikinä uskonut pystyväni siihen, mutta pystyin kuin pystyinkin. Tämä oli helpompaa kuin olin kuvitellut, mutta erittäin haastavaa silti. Ja kivaa! Pakko päästä toistekin!

"Merenneito"
Mun "korkkiruuvi" taidonnäyte 

Kuulasisko ja tanko

2 kommenttia:

  1. Tätä on tehnyt itsekin mieli kokeilla, ja oli mukava kuulla kokemuksia. Jaan saman ennakkokäsityksen, että on varmasti vähän hankalaa.. Mutta toivotaan, että myös minä olen väärässä. Täytyykin kaivella se cityshoppari jostain käyttöön :)

    VastaaPoista
  2. Kannattaa kokeilla :) Oli ihan tosi kivaa! Ja helpompaa kuin olin ajatellut.

    VastaaPoista