Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

21.7.2011

Aamuinen kahvakuulatreenini olohuoneen matolla



Aamulla varhain kun lapsi veteli vielä sikeitä, päätin tehdä aamutreenin. Mikäs sen parempi paikka kuin oman olohuoneen matto. Tänään tein pattereissa treenin ja liikkeet menivät seuraavasti:


1. Patteri
4 kierrosta, 5 liikettä, jokaista liikettä 1 minuutti ja kierrosten välissä 1 min palautus


Liike 1: Vartalon ympäripyöritys (joka toisella kierroksella myötä- ja joka toisella vastapäivään)
Liike 2: Etuheilautus oikealla kädellä
Liike 3: Etuheilautus vasemmalla kädellä
Liike 4: Rinnalleveto oikealla kädellä
Liike 5: Rinnalleveto vasemmalla kädellä


2. Patteri
4 kierrosta, 5 liikettä, jokaista liikettä 1 minuutti ja kierrosten välissä 1 min palautus


Liike 1: Turkkilainen ylösnousu oikealla kädellä
Liike 2: Turkkilainen ylösnousu vasemmalla kädellä
Liike 3: Istumaannousut ja pystypunnerrus
Liike 4: Vartalonkierrot makuulla (vinot vatsalihakset) kuula sylissä
Liike 5: Hooveri (eli lankku)


Tehokas treeni. Aikaa meni noin 50min taukoineen. Kulutus 292 kcal, keskisyke 143 ja huippusyke 178. Lämmittelin alussa vähän pyörittelemällä käsiä ja tein vartalonkiertoja yms. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti