Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

29.12.2013

Seesamikanaa ja uunijuureksia


Kuori vihannekset (lanttuporkkanat ja punajuuret)Paloittele ohuiksi tikuiksi ja kääntele oliviiöljyssäsuolassa ja pippurissaLisää joukkoon timjamia ja paista uunissa 200 asteessa noin puoli tuntiaLeikkaa kanat sopiviksi paloiksi ja kääntele myös öljy/suola/pippuri seoksessaPaista pannullaLopuksi paahda seesaminsiemeniä pannulla ja koristele niillä annos!
  



2 kommenttia:

  1. Heippa!
    Törmäsin tänään sattumalta blogiisi ja jäin sitä hetkeksi lueskelemaan. Mukavan elämänmyönteinen ja pirteä asenne tarttui!
    Vielä on paljon postauksia luettavana, mutta taidan olla nyt jo koukussa...tämän postauksen ruokakin näyttää melkein samalta kuin mitä meillä tänään syötiin. :)

    VastaaPoista
  2. Moi Tea! Kiva kuulla ja tervetuloa lueskelemaan! Myös teidän kommentteja on aina niin kiva lukea! Kivaa viikkoa ja loistavaa Uutta Vuotta!

    VastaaPoista