Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

5.12.2013

Omia treenejä

Viikonlopun ja TRX koulutyksen jäljiltä kroppa oli melkoisen tohjona. Mutta voi miten mä ihastuin siihen niin täysillä! Sama juttu kun umpirakastuneena kahvakuulaankin, ei malta pysyä erossa ollenkaan ;) Ja salitreenien yhteydessä olenkin tehnyt vatsat TRX:llä tai fit-ball'lla.

Maanantaina pidin täysin lepoa päivän omista treeneistä, eikä mulla ollut tuntejakaan vedettävänä. Ainoastaan yksilöohjauksia. Söin maanantaina (ja viikonlopunkin aikana tottakai) normaalia enemmän. Sunnuntai-iltana tein mun lemppari ruokaa: ruisleipää jonka päällä on raejuustoa ja tonnikalaa öljyssä. On se syöminen vaan mukavaa :)

Tiistaina mulla oli kolme kahvakuulatuntia ja viikonloppu painoi vielä päälle. Sen huomasi tiistaina illalla. Taas syötiin. No sen lisäksi, että olen syönyt enemmän niin olen vetänyt myös ma ja ti pienet päikkärit. Se on auttanut. Pari vuotta sitten en kai olisi malttanut mennä nukkumaan jos ulkona on upea ilma. Silloin olisin lähtenyt lenkille. Onneksi sitä vanhemmiten viisastuu. Riittävä lepo ja ravinto ovat niin tärkeää. Tässä työssä erityisesti, että pysyy terveenä ja jaksaa. Mutta yhtä lailla se olisi tärkeää jokaisen työtä ja elämää ajatellen.

Keskiviikkona kävin tekemässä viikon ekan salitreenin. Olkapäitä ja ojentaja. Tuntui hyvältä ja treeni kulki tosi hyvin. Sitten ajoissa taas nukkumaan ja tänään heräsin virkeänä ennen kuin kello soi. Unta on tullut tarpeeksi siis :) Tuntuu että mä olen meillä se, joka haluaa ensin nukkumaan. No lapsethan nyt tunnetusti ei malttaisi koskaan mennä nukkumaan. Ja monella aikuisella se on vähän sama juttu. Muistakaa levätä tarpeeksi! Siinä missä urheileminen tekee sinusta paremman ihmisen, niin lepo tekee myös. Levänneenä pinna ei pala ja asiat sujuvat helpommin. Tästä varmaan voidaan kaikki olla yhtä mieltä? 


Torstain salitreenin tein Itiksen Elixiassa. Se on Helsingin (tai pääkaupunkiseudun oikeastaan) Elixioista mun mielestä parhaiten varusteltu. Kaikki löytyy. Jalkapäivä oli tänään. Tästäkin treenistä oon oppinut tykkäämään! Oikeastaan enää ei ole mitään "inhokkipäivää" salitreeneissä.




Huominen treeni tulee tapahtumaan kotioloissa TRX:n avulla ja toivottavasti päästään pikkumiehen kanssa myös pulkkamäkeen.
taas on niin pinkkiä niin pinkkiä (noi barefoot kengät on olleet salilla ihan parhaat ja mun uudesta treenikassista tykkään myös)
palautusjuomaa autossa
Sports Ladyn synttäriarvontaan voi vielä osallistua huomiseen asti. Se on tarkoitus arpoa viimeistään lauantaina! Niin paljon upeita palkintoja! Ohjeet oikeassa sivupalkissa. Piti tehdä se heti ensimmäinen päivä mutta tällä viikolla olen yrittänyt taas olla enemmän pois koneelta ja tehdä lapsen kanssa juttuja! Eli anteeksi se on nyt vähän venahtanut!

Ja sitten mulla on teille aivan mahtavia uutisia! Ne selviää iltapäivemmällä. Stay tuned!

Loppuun vielä päivän vatsalihastreeni ja ohjeet. Neljä kierrosta ja kierrosten välissä 30 sek palautus. Ensin 20 toistoa pallon päällä, sitten 10 toistoa/puoli kuulan kanssa. Pidä jalat ylhäällä ja polvet yhdessä. Kyynärpään pitää osua maahan. Ja sitten tauko. Tee 2-4 kierrosta.





Joko te ootte ihan kyllästyneitä mun videoihin?

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommenttia:

  1. Ei toki, lisää videoita vaan! Olen tehnyt sen toisenkin treenin ja se tuntui sitten lihaksissa seuraavana päivänä. :)

    VastaaPoista
  2. Ou jee! Hienoa! Se on rankka treeni!

    VastaaPoista