Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

26.12.2013

Desperate House Wife TRX Workout @home with pics


Aattelin tehdä TRX'llä kotitreeniä pitkästä aikaa tänäänJonkin verran sain tehtyäkinkunnes pikkumies huomasi että kuvaanja innostui tulemaan mukaan treenehinKyllä tässä vähän tuli kuitenkin hiki ja kotitreenin hyvä puoli on aina seettä ei tarvitse lähteä mihinkäänJoskos huomenna menisin salille kun lapsiparkitkin on taas auki? Edellisestä salitreenistä on aikaa jo melkein pari viikkoa! Mutta kyllä kuulkaa kroppa kiittää tästä viikon levosta!
TRX Single Leg Squat - yhden jalan kyykky
Tää on yks aivan mun lemppariliikkeistä! Yhden jalan kyykkySen voi tehdä myös helpommin niinettet mene näin alasvaan jätät jalkaan 90 asteen kulmanJa taas riippuen kallistuskulmastasi suhteessa keskiankkuriinsaat liikkeestä sitä raskaamman mitä lähempänä keskiosaa olet.

jalat jalustimiin ja lankkuasentoon
TRX Plank - lankku
Kun yhdistät lankun rutistukseen (TRX Crunch) eli tuot polvia kohti rintaaniin se on aivan parasta keskivartalo-osastolle! Hyvä kontrolli aina selässä ettei se mene notkolle (sääntö pätee ihan jokaiseen TRX'llä tehtävään liikkeeseen)!

TRX Deltoid Fly
TRX Deltoid Fly on mielettömän hyvä liike rinta/olkapää -osastolle! Saat liikkeestä kevyemmänkun laitat toisen jalan eteenSeuraavaksi raskaampi asento on pitää jalat noin hartian levyisessä haara-asennossaja raskainta pitää jalat yhdessä (tai kaikista raskainta seisoa yhdellä jalalla).

Paljon muitakin liikkeitä tuli tehtyämutta tässä nämä mitä onnistuin kuvaamaan.

Miten moni on tehnyt lomalla kotitreeniä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti