Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

27.1.2014

Kokkausta ja etukäteisvalmistelua



Hei kaikki! Toivottavasti teillä on lähtenyt viikko hyvin käyntiin? 

Mulla oli pientä ruuanlaittoa tänään! Valmisteluihin meni alle tunti ja saldona monta ateriaa! Jos ja kun haluaa syödä terveellisestikannattaa vähän ennakoidaTerveellisesti syömisessä on oma extra vaivansaSe ruuan valmistaminenMutta ruuanlaiton kanssa voi päästä hyvinkin vähällä pienellä etukäteissuunnittelullaMieti etukäteen kauppaan mennessäsi viikon (tai vaikka kolmen seuraavan päivän) menuTee parina päivänä viikossa enemmän ruokia joita voit sitten jääkaapista tai pakkasesta lämmittääJa mikro on kyllä älyttömän käteväTaivuin ja ostin sellaisen vihdoin

Valmistelin tänään pakkaseen/jääkaappiin kahta erilaista keittoa (arvatenkin mun lempparit kukkakaali/kookos keitto sekä manteli/selleri keitto)Paistoin myös broileria ja broilerinjauhelihaajotka laitoin sopivan kokoisiin rasioihinNiitä voi yhdistellä niin kasviskeittoon kuin muihinkin kasviksiinSiltä varalta jos ei ehdi tai jaksa kokata

Tänäänkin olin kotona vasta ilta yhdeksän jälkeen. Ja aamu alkoi sillä että lähdettiin kotoa kasiltaTänään oon syönyt aika paljon eväitä ja sitten illalla myöhäisen aterian kotonaPäivällä välipalaksi söin keittoa kokkailun lomassaOli pari tuntia aikaa olla kotona ja hyödynsin sen a) nukkumalla puoli tuntia b) kävelemällä puoli tuntia c) kokkaamalla tunninKun on koko ajan liikenteessä ja tekee ruumillista työtä/seisomatyötä niin mä kyllä silloin tällöin tarvitsen ne päikkärit (vaikka nukunkin sen 9 tuntia)Ja kai se eilinen hulabaloo laskettelu/fudis/kuulatunti vähän verotti? 

välipalaksi maistiaisia selleri/manteli keitosta 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti