Sports Lady®

Sports Lady®

5.1.2014

Sunday feelings

välipalana porkkanaa/paprikaa/lanttua ja dippinä maitorahkaa ja barbecue dippiä

Mä oon tänään oikeestaan vaan ollut ja relannutAamiaisen jälkeen menin takaisin nukkumaanSitten vaan puuhastelua kotona ja tuntuuettä tämän viikonlopun jälkeen on oikeasti levännytVälillä jopa tuntuu että on tullut aika pitkäksi (vaikka on käyty leffat ja museot ja kylpylät ja ties mitä)! Silloin tiedän että lepäänJoulukoristeet on korjattu pois ja koti siivottuRuokia laitettu pariksi päiväksi eteenpäin valmiiksija jotenkin kaikki on tehty ja kohdallaanAloitin katsomaan jopa päivällä Breakfast at Tiffanys leffaaja melkein sain katsottua sen loppuunUutta kirjaakin aloitin lukemaan.

Eilisen salitreenin jälkeen oli paikat niin kipeänäPari viikkoa taukoa kunnon treenistäEilinen notkeus ja vahvuus tuntuivat tänään todellisena jäykkyytenäAamulla tuli onneksi tehtyä pieni kävely ja iltapäivällä kävin tekemässä palauttavan salitreenin TalissaSe teki hyvää! Kiertoharjoitteluna neljä kierrosta ja liikkeitä mulla oli kahdeksan / kierros.

Odotan tosi paljon tiistaita kun tunnit taas alkavat pyöriäEn oo ottanut kahvakuulaa käteen kertaakaan joulukuun puolivälin jälkeen kun tunnit jäi joulutauolle

Moni on aloittanut dieetin uuden vuoden jälkeenJa osa (ainakin mun treenattavista) jatkaa hienosti alkaneita projektejaan! Oon yrittänyt ihan sitä silmällä pitäen laittaa tänne paljon erilaisia terveellisiä reseptejä ja nyt on ollut vähän enemmän aikaa kokkailakin.

Ihanaa ja rentoa loppiaista kaikille! Huomenna vielä relataan ja nautitaan vapaapäivästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti