Sports Lady®

Sports Lady®

23.4.2015

Miksi mennä merta edemmäs kalaan?



Varoitus ensin kunnon kuvapläjäyksestä. Mä täällä Pori fanina oon räpsinyt kuvia koko päivän. Tänään on ollut aivan käsittämättömän hieno päivä. Aamulla heräsin omassa tahdissa ja kävin Kirjurissa juoksemassa. Ensin mä lähdin ovesta ulos noissa ylemmän kuvan tamineissa. Palasin äkkiä sisälle laittamaan lisää päälle. Aivan järjetön tuuli! En muista koskaan nähneeni tällaista täällä kaupungissa. Taavi -silta Kirjuriin huojui kuin Lintsin vekkulassaja mietin jo lähteekö sekin tuulen mukana! Puhelimesta sai pitää kaksin käsin kiinniettei tuuli vienyt. Oli hyvä lenkki aika kevyesti vedin.



Sitten kämpille syömään aamupalaa. Tuttu lempparimuki ja lautanen. Maistui hyvältä! Aamiaisen jälkeen oli tarkoitus mennä salille. En vaan millään jaksanut. Ja koska oon lomallapäätin ettei oo pakko mennä jos ei huvita. Lomalla on lupa olla väsynyt ja relata. Ei sitä edes tajunnutettä oli näin poikki kun tänne tulin. Työt on vieneet voimia ja puistotunti -asia myösTietty olisin voinut sen antaa ollamutta edelleen olen sitä mieltäettä asioista on turha valittaa jos niille ei tee mitäänAjoin suoraan erään lehden haastatelusta ja kuvauksista tänne ja ensimmäinen juttu tulee ulos sunnuntainaKunnianhimoinen ajatus oli lomalla urheilla tosi paljonmutta taidan antaa kropan levätä ja kuunnella mikä fiilis. Lakkasin sen sijaan kynnet ja sommittelin kuvaan mun eilen ostamaa kukkasta. Tänään myös sain ihanan ison kimpun valkoisia kukkiajoten nyt on kauniita kukkia ilahduttamassa lomaa! Tänne on aina niin ihana tullakun on ihania ihmisiä täällä odottamassa ja ihania ihmisiä joiden luona käydä kylässä. Viikonlopulle onkin paljon luvassa kyläilyä kavereilla!




Aamupäivällä lähdettiin ystävän kanssa Reposaareen. Se on yksi mun lempipaikoista Porissa. Yyteri on myös ja Kirjuri tietysti! Mutta Reposaari on kyllä jotenkin ihan erityinen. Siellä oli aivan mieletön tuuli! Jos jokirannassa oli kova tuuliniin täällä oli aivan valtava. Käveltiin ja hypittiin aikamme kallioilla ja välillä istuttiin alas kun oli tuuleton paikka.



Eväitä ei tällä kelillä ollut mukana ja oli tarkoitus mennä Reposaaren Kalaravintolaan. Se on vain viikonloppuisin auki ja mentiin Merimestaan. Siellä saatiin koko yläkerta käyttöön vain meilleja oli niin ihana istua ja syödä tuoretta kalaa ja katsella merelle. Yhtä hyvin olisin voinut olla Italiassa! Tuoretta kalaa ja maukasta valkoviiniä merellisissä maisemissa! Tän reissun jälkeen tuli uni ja päikkärit maistui. Illalla kävin teatterissa katsomassa "Eikä yksikään pelastunut" näytelmän. Ensinnäkin oli ihana taas olla teatterissa jossa olen lapsuuttani paljon viettänyt kun äiti oli näyttelijänä siellä. Ja toiseksi oli ihana yllätys istumapaikkojen suhteen. Mun paikka oli meidän kotitalon naapureiden vieressä. Ihana yllätys ja sattuma! Aivan mahtava päivä! Miksi lähteä merta edemmäs kalaan? Pori on mainio paikka lomailla!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti