Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

6.9.2011

Sports Lady selänvenytyspenkissä GB:llä, päivän liike

Tiistaitreeniä kuulasiskon kanssa GB:llä. Vedin oman Saliohjelma 2:n ja olipa taas hyvät treenit hyvässä seurassa. Selkää ja hauista, jalat jätin nyt pois...  Sen verran tuntui eilinen huhkiminen (hyötyliikuntafillarointia, kävelyä ja tanssitunti) ja aamun lenkki jalkaosastossa. 

Lopussa kokeilin vielä selänvenytyspenkkiä, Liina halusi siitä viikon treeniliikkeen blogiinsa. Marianne tuli auttamaan meitä laitteen kanssa. Kiitos siitä hänelle :)





Tällä liikkeellä saa hyvin tehtyä vatsat, käsivarsia unohtamatta



Venytyspenkkiin säädetään ensin oma pituus...
...ja sitten laitteeseen makuulle, jalkojen lukitus...
...ja pää niin alas kuin hyvältä tuntuu. Mukavasti tuntui selässä venytys, pakaroita myöten. 

2 kommenttia:

  1. Toi selkäpenkki on ihan mahtava! Käytin sitä paljon asuessani lapsuudenkodissa, sillä äitini on fysioterapeutti ja sillä oli vastaanotto kotona, jossa tuollainen penkki. Kaipaan sitä nykyään, se tekee ihmeitä selälle!

    VastaaPoista
  2. Se kyllä oli aivan loistavan tuntuinen. Varmasti tulen käyttämään sitä vastaisuudessakin. GB:lle vain treenaamaan!

    VastaaPoista