Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

8.7.2012

Aamun kahvakuulatreeni ja ilmaisen Gymboss -ajastimen testaus


Huomenta! 


Latasin mun iPhoneen Gymboss ajastimen! Sovellus toimii samalla tavalla kuin "oikea ajastinkin" ja se on ilmainen :) Voit valita eri pituisia intervalleja ja määritellä montako kierrosta haluat tehdä. Kun puhelimen laittaa äänettömälle niin ajastinkaan ei piippaa joten muun kotiväen nukkuessa voit treenata kenenkään siitä häiriintymättä!




Oon käyttänyt aina mun pinkkiä Gymbossia mutta täähän on ihan superkätevä! Lenkilläkin voit ajastaa tähän intervallit eikä tarvitse ottaa taas erillistä ajastinta mukaan tai kuikuilla kellosta aikaaTestasin sovellusta heti tänään aamulla kun lapsi vielä nukkuiAamun hatusta vedetty koko kropan treeni näytti seuraavalta.


Puolinukuksissa oleva kuulailija - huomenta!


  • Jokaista liikettä tehdään minuutti ja kaikki liikkeet tehdään putkeen.
  • Kun olet tehnyt liikkeet niin lepää minuutti tai jatka alusta heti uudelleen sama juttu. (Jos on aikaa ja energiaa niin voit tehdä vaikka 4 kierrosta jolloin saat pidemmän treenin!)
  • Treenin kesto 18 min

Vartalon ympäripyöritys 
Kyykky
Punnerrukset
Pään ympäri pyöritys
Ojentajapunnerrus
Päänyliveto
Hauiskääntö
Etuheilautus
Vatsat


Parin kierroksen päälle tein vielä muutamat rinnallevedot ja näin treenistä sai venytettyä 20 min pitkän!

6 kommenttia:

  1. Jospa minäkin ens viikolla pääsisin testailemaan kuuladvd:täsi.

    Olen nyt treenannut muuta 7 pvää putkeen joten tänään on pakko pitää lepopäivä :)

    Jos huomenna kuulailis!

    VastaaPoista
  2. Laita sitten kommenttia miten meni DVD'n kanssa! Lepoa kannattaa kyllä pitää ja sit jaksaa taas treenata! Ihanaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  3. Laita sitten kommenttia miten meni DVD'n kanssa! Lepoa kannattaa kyllä pitää ja sit jaksaa taas treenata! Ihanaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  4. Paljon luulet, etta tuo kahvakuula reeni kuluttaa kaloreita?? Ja kuinka usein tehda, etta saa tuloksia(= kiinteytyy/laihtuu) ?

    VastaaPoista
  5. Mulla kulutus 20 min treenissä saattaa olla 200 kaloriakin kun oikein hyvillä sykkeillä mennään!

    Sanotaan että kehittyäkseen pitäisi viikossa olla 3-4 treenikertaa ja pitää muistaa että kiinteytymisessä/laihtumisessa suurin pointti on kuitenkin ruokavaliolla!

    Sanoisin että pari-kolme kertaa viikossa kuulaa on jo tosi hyvä!

    VastaaPoista
  6. Kiitos paljon vastauksestasi :)

    VastaaPoista