Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

9.7.2012

Vatsatreenivinkkejä ja päivän salit





Oi ihanaa oli päästä taas Porihallille treenaamaan ja tuulettamaan päätäLapsi leikkipaikkaan ja mä salille! Molemmat oltiin ihan fiiliksissäKotikaupungin fiiliskö sen loistavan treenimotivaation tekee vai hyvät välineet ja ympäristö? Tällaisia tehoja en jotenkin saa itsestäni missään muussa paikassaKoska tää oli taas viikon ainoa salitreeni niin kävin koko kropan läpi (jokaista kolme sarjaa ja toistoja noin 15 per sarja).


Jalkaprässiä 
Lonkan ojennusta laitteessa
Rintapunnerrus käsipainoilla
Rintapunnerrus käsipainoilla yläviistopenkissä
Pystypunnerrus käsipainoilla
Vipunostot sivulle istuen
Kulmasoutu käsipainoilla
Alaspainallus taljassa
Vasarakääntö käsipainoilla vuorokäsin
Ojentajapunnerrus narulla taljassa
Selkäpenkkiä


Ja sitten vatsaa

  • pallon heitto pään yli "koriin" ja välissä yksi ylimääräinen istumaan nousu ilman palloa 3 x 15-20
  • perusvatsat bosun päällä 3 x 15
  • jalan koukistukset TRX'llä (punnerrusasennossa tuo polvet kohti rintaa niin että jalat ovat TRX-naruissa) 3 x 15
  • vatsat voimapyörällä 3 x 10



4 kommenttia:

  1. Tuo voimapyörä on kyllä paha paha! Tai siis tehokas, mutta tuntuu niin inhottavalta.. :D Kadehdin, että jaksat ja teet sillä vapaaehtoisesti!:D
    t. laiska vatsojen treenaaja..

    VastaaPoista
  2. Se onkin kauhea mutta tehokas! Sisäinen orjapiiskurini kannustaa :D

    VastaaPoista
  3. Hyvä Hanna!!!! Oot niin paras ja treeni-intoilija niinku minäkii!! Kiitos tästä ja ihanaa kesän jatkoa <3

    VastaaPoista
  4. Ihanaa olla treeni-intoilija ja loistavaa kesän jatkoa myös <3

    VastaaPoista