Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

5.1.2012

Aamun kahvakuulatreeni olohuoneen matolla

Huomenta! Koska tänään en pääse salille tai lenkille, päätin kuulailla aamulla herätessäni. Kello soi 6.15 ja lapsi jatkoi nukkumistaan. Ja minä aloin treenata :)


Lämmittelyliikkeinä etuheilautusta, vartalonympäri pyöritystä (välillä yhdellä jalalla seisten ja välillä liikkuen eteen- tai taaksepäin), päänympäripyöritystä. Käsien heiluttelua ja pyörittelyä...


Sarja 4 kierrosta ja jokaista liikettä 1 min


Etuheilautus 
Tempaus ja työntö oikealla kädellä
Tempaus ja työntö vasemmalla kädellä
Hauiskääntö, pystypunnerrus, ojentajapunnerrus -yhdistelmäliike
Punnerrukset


Ja neljän kierroksen päätteeksi vielä muutamat vatsat.


45 min treeni
keskisyke 146 
huippusyke 174
226 kcal


Ja sitten aamiaista, lapsi päiväkotiin ja töihin! Hyvää ja reipasta päivää teille!

3 kommenttia:

  1. Heippa! Ehtisitkohan tekemaan lyhyen videon noista kahvakuulaliikkeista? :) Olis huippuu!!!

    VastaaPoista
  2. Moikka! Voisin vaikka tehdäkin heti kun saan kuvaajan :)

    VastaaPoista
  3. Moikka,

    minkä kokoisia noi pienemmät kuulat sulla on kotona?
    Minkä painoisilla kuulilla aloittelijan tulisi aloitella kotitreenauksessa?
    Sulla on ihana ja mielenkiintoinen blogi :) olen ensi viikolla tulossa Helsinkiin ja ehdottomasti tulossa tutustumaan Cocovibariin :)
    Mussu

    VastaaPoista