Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

7.1.2012

Lomamoodista takaisin treeneihin


Pääsin pitkästä aikaa kävelylle eilen. Tulimme Poriin loppiaisen viettoon ja aamupäivällä lähdin metsään. Puolitoista tuntia kauniissa, lumisessa metsässä. Ihanaa. Musiikin kuuntelun olen viime aikoina jättänyt kävleyillä kokonaan pois. Annan ajatuksien virrata. Näin ne treenit vähitellen taas alkavat. Torstaina kahvakuulaa olohuoneessa, perjantaina kävelyllä ja tänään salilla. Tosi tosi pitkästä aikaa pääsin treenaamaan. Ennen joulua oli kaikkea kiirettä, olin vähän kipeä ja reissussa ei käynyt mielessäkään mennä puntille. 

Tänään aivan loistavan tehokas selkä/hauis -treeni Porihallilla. Palautusjuoma-ainekset olivat jääneet kotiin, mutta Porihallilta saa ostaa 2 eurolla palautusjuoman, jonka he tekevät veteen tai maitoon. Hyvä palvelu ja tyytyväisenä lähdin juomani kanssa jatkamaan matkaa. Iltapäivällä testattiin Porin uusi uimahalli lapsen kanssa, tosi kiva paikka.

Hyvinvointipussissa olen myös lämmitellyt muutamana iltana ja siinä kyllä hiki virtaa. 60 astetta ja 60 minuuttia. Keskiviikosta alkaen olen siellä makaillut iltaisin ja nauttinut lämmöstä. FIR infrapunasäteilyn hyödyntämisen painonhallinnassa ja kehon peruskunnon ylläpitämisessä sanotaankin olevan yksi tehokkain ja turvallisin tieteellinen metodi. Etenkin nyt reissun jälkeen (pitkä tauko urheilusta ja paljon epäterveellistä ruokaa) tämä tuntuu aivan loistavalle. 

Ja Valkeen kirkasvalokuulokkeet ovat myös olleet ahkerassa käytössä. Ne kulkevat aina käsilaukussa mukana ja sopivan hetken tullen ne on helppo laittaa korviin 12 minuutiksi. 

Ruokien osalta olen myös palannut takaisin ruotuun. Reissussa tuli syötyä överiliikaa... En ole koskaan osannut matkalla kieltäytyä mistään, ja tällä reissulla jotenkin kaikista vähiten. Enkä etenkään "All Inclusive" paikoissa. Kaikki leivät, croissantit, alkuruuat, pääruuat, jälkkärikakut ja viinit ja drinksut sujahtivat päivittäin kurkusta alas. Mutta nyt syödään puuroa, raejuustoa, paljon kasviksia, kalaa, kanaa, smootheja, rahkaa ja marjoja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti