Sports Lady®

Sports Lady®

18.9.2012

Kasvohoidossa

Hoidon jälkeen punotti kasvot mutta iho rauhoittui tosi nopeasti
Ostin jokin aika sitten lahjakortin kasvohoitoon Funny Styleen Lauttasaareen. Oon bongannut Facediilistä ja muista vastaavista ihan huippuja lahjakortteja! Pääsee pikkurahalla nauttimaan ihanista hoidoista! Lahjakorttiin sisältyi 3 hoitoa joista ensimmäinen oli pidempiKävin tänään töiden jälkeen nautiskelemassa siitä ja nukahdinkin taas naamion aikana. Olin tosi tyytyväinen ja suosittelen kyllä kokeilemaan uusia paikkoja! Mulla on tähän asti ollut vain pari paikkaa missä olen käynyt vuodesta toiseen mutta maailma avartaa ja löytyy muitakin kivoja kun vain menee ja testaa! Parin viikon päähän on varattu aika kevyempään hoitoon samaan paikkaan siis jossa ihoa kosteutetaan enemmänkinTänään putsattiin myös mekaanisesti.

Salille piti mennä mutta raitista ilmaa kyllä nyt kaipaan sen verran että meen tekemään pitkän kävelylenkin sen sijaan! Sit mä teen päivälliseksi katkarapuletun ja laiskottelen loppuillan mun ihanassa kodissa! 

Heippa! X SL

1 kommentti:

  1. Ihanan kuulosta nuo kasvohoidot! Itsekkin kaipaisin, ja sait kyllä sen kipinän taas syttymään. Tekisi niin terää! :)

    xxo,
    Janina
    http://climbofmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista