Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

13.9.2012

Safkat tänään


Tässä mun päivän ruokapäiväkirjaa

Aamiainen
1 purkki Valion 2% raejuustoa
rasvaton latte
1/2 prk rasvatonta maitorahkaa

Lounas
Lohta (100g?)
Kirsikkatomaatteja
Kurkkua
Paprikaa
Broilerleikettä (75g?)
Maitorahka maustettuna kanelilla & vaniljalla & stevialla

Välipala
Pari porkkanaa ja lohta 70g
Latte

Päivällinen 
Lohta (150g?)
Salaattia & parsakaalia & kirskkatomaatteja
Dukan lettu (1 muna ja 2 valkuaista sekä maitorahkaa ja kauraleseitä)

This is all you need ja "lettutaikinan" kannattaa antaa hetken turvota ennen paistamista
Nam! Taidan jonain päivänä tehdä makean version tästä ja makeuttaa stevialla!
Energiaa koko päivän safkoihin tuli noin 1600 kcal ja päivällä kun näitä laskeskelin niin taisi rasvoja olla 59g ja hiilareita 34g ja sitten loput protskujaNo näitä mä nyt en laske enkä muutenkaan tuijottele mutta mielenkiinnosta syötin ne kalorilaskuriin kun multa kysyttiin että paljonko rasvaa syön (=mulle ei tule ollenkaan rasvoja)Mutta ihan sopiva määrä niitä tulee jos 1g/painokilo on hyvä määrä. Ei oo ollut nälkä tänäänkään ei! Paino nyt jumittaa mutta jumittakoot! Ehkä se seuraavalla jaksolla laskee?


2 kommenttia:

  1. kuinka paljon tuohon lettuun tulee rahkaa?

    VastaaPoista
  2. Puolitoista ruokalusikallista sanoo ohje mutta mä oon laittanut ehkä vähän reilummin! Mutta silloin saa olla tarkkana ettei lettu kärähdä pannuun.

    VastaaPoista