Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

10.9.2012

Pitkästä aikaa vihreetä

2 grillattua broilerin rintapalaa sekä puntti salaattia ja tomaatti
Arvatkaa miten hyvälle maistui salaatti ja tomaatti tänään viikon (tai 6 päivän oikeestaan) tauon jälkeen! Nam! Mulla oli niin kova hoppu päästä syömään annos että kuvasin sen vähän keskeneräisenäLopuksi kippasin joukkoon vielä rasvatonta raejuustoaJälkkäriksi purkki Valion rasvatonta maitorahkaa!

Mä en ois ikinä pysytynyt kuvittelemaan että voisin syödä viikon pelkkää protskua ilman mitään salaatteja mutta se ei ollut ees vaikeeta kun sai syödä rasvattomia maitotuotteitaVertailun vuoksi kuva mun viikon takaisesta lounaasta.


Tästä eteenpäin mä saan syödä nyt 5 päivää kasviksia protskujen kanssa ja sitten ollaan taas 5 päivää protskuilla! Itse asiassa se on ihan superhelppoa eväiden kannaltaVoi käydä vaikka ennen duunia kaupassa ja ostaa evääksi kananrintapalan ja palasen loimutettua lohta ja purkin rahkaa ja that's it! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti