Sports Lady®

Sports Lady®

4.4.2014

Flunssa


Aurinkoista perjantaita kaikille! Mä olen nyt vihdoin joutunut tämän flunssan kouriin mikä ympärillä on jyllännyt jo niin monellaEilen sinnikkäästi vielä tein töitä koko päivän iltaanTänään mun piti sitten luovuttaa ja oli pakko perua päivän asiakkaat ja myös illan tunti on mun osaltani peruttuToimelan Opisto ilmoittaa siitä tuntilaisille mikä tunnin kohtaloksi tuleeTänään lepään ja syön hyvinja toivotaan että saan itseni siihen kuntoonettä aamulla pääsen ajamaan Kisakallioon koulutukseen.

Rohtoina mulla on Allicin Max valmistettaD-vitamiiniaC-vitamiinia sekä Kissankynsi -valmistetta (Cat's claw) ja pakuriteetä tietysti! Kaikki Solgar Nordicin valmisteita.


Pakuritee

1 litra vettä
1 rkl pakurijauhetta
pieni kourallinen gojimarjoja
1 Clipperin lakritsitee pussi 
luomu inkivääriä

Keitä vesi ja lisää aineksetAnna hautua noin tunti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti