Sports Lady®

Sports Lady®

19.4.2014

Lauantain hengailua ja Dali



Hey hey! Lauantai on täällä mennyt kivoissa merkeissä. Kävin aamulla lenkillä tiedustelemassa lähistön kivat kaupat ja nähtävyydet. Sitten oli helppo vain kävellä paikkoihin suoraan. Ensin shoppailtiin tässä meidän hotellin lähellä vaikka ei ollut tarkoitus. Oli 40 prosentin alet ja löytyi kaikkea kivaa! Sitten lähdettiin uudestaan Sacre Coeurille. Käytiin kirkossa sisällä ja kryptassa. Käveltiin ja fiilisteltiin. Ja muuten täällä Montmartren alueella on paljon kivemmat kaupat kuin Champs Elyseellä! Ja tätä tunnelmaa ei tietenkään vaihtaisi mihinkään mitä täällä on!


Ja nautittiin auringosta nurtsilla. Toivottavasti sielläkin ollut ihanat ilmat.




Näin kauniin rakennuksen kohdalle kun saavuttiin oli pakko mennä lounaalle. Istuttiin tuolla toisen kerroksen pöydässä. Keskimmäinen ikkuna. Ihanat näkymät ja mukava lounas! 


Ja Dalin näyttely oli ihan mieletön. Olen sanaton. Kuvat nyt ei kerro mitäänja ensin ajattelin että en ota kuvia lainkaan. Paras muistijälki on sellainen mitä ei voi sanoin tai kuvin kuvata. Teki vaikutuksen.




Nyt lepoa ja illalla Moulin  Rouge.

2 kommenttia:

  1. Ihania lomakuvia! :)
    Mun pitäisi jossain vaiheessa levättä yrittää päästä Lontooseen. Kerran olen siellä käynyt, mutta nyt kun sisko ja hyvä ystävä on siellä niin olisi hyvä syy mennä käymään siellä jälleen :D

    VastaaPoista
  2. Lontoo on ihana keväällä! Mee ihmeessä. Mä oon just touko/kesäkuussa kai ollut siellä ja niin ihanaa.

    VastaaPoista