Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

4.3.2012

Viikonlopun paleosafkoja ja potkukelkkailua

Autoevästykseni meni eilen lievästi sanottuna pieleen. Olin ostanut kalkkunafile -leikkelettä ja mukana oli myös pari porkkanaa. Kun avasin kalkkunapaketin, takapenkiltä kuului kommenttia siitä, kuinka täällä haisee pahalle.. Lapsen suusta kuulee totuuden, kalkkunat haisivat aivan kauheille... Oli muuten viimeinen kerta kun ostan noita einesleikkeleitä, ne on jotenkin niin ällöjä. Porkkanat söin ja sitten yhden patukan, jonka pe ostin Ruohonjuuresta. Jaskalta sain taas hyviä vinkkejä välipaloihin ja myös teiltä lukijoilta, kiitos niistä :) Seuraavalla kerralla jos pitää jotain ottaa mukaan, se on raakasuklaata tai Trailmixiä esimerkiksi.


Illalliseksi eilen oli savusiikaa, parsakaalia, salaattia (ja lasi kuoharia...) ja jälkkäriksi vähän gojeja. Gojit on mulla yleensä mausteena. Ja kun eilen juuri tädilleni puhelimessa todistelin, että kyllä mun superfood marjat on täyttä suomalaista tavaraa ja gojeja käytän lähinnä maistamiseen, niin eikö ollut sitten pakko ostaa niitä pieni pussillinen ja nauttia pelkästään. Mutta marjoja, kotimaisia, syön joka päivä ja superfoodit on lähinnä satunnaisia herkkuja ja mausteita suklaaseen tai pakuriteehen. 


Iltapalaksi oli "tuorepuuroa": pellavansiemenrouhe/psyllium/marjakuitua, kaakaonibsejä ja bansku maustettuna kanelilla (herkullisen näköistä vai mitä..?). Ja sitten vielä tankkasin yhden hampunsiemenpatukan.
Eiliselle energiaa tulikin sitten ihan tosi paljon reippaammin ja alkaa olokin kohentua. Olen mennyt liian pienillä ruokamäärillä (ei ole kyllä nälkäkään ollut kertaakaan)... Ja tästä eteenpäin pitää vaan syödä enemmän muinakin päiviniä. Olo oli suorastaan jyrän alle jäänyt. Kroppa on nyt saanut niin erilaista ruokaa ja kääntää rasvanpoltolliselle tasolle toimintaa, joten olo johtuu siitä. Mutta nyt on jo parempi!


Tänään aamulla tein munakkaan: kananmunia, tomaattia ja sipulia. Vähän söin myös marjoja ja tuota kuitujuttua, tuorepuurona, kanelilla ja kaakaonibseillä maustettuna..


Oli taas hieno päivä. Kävin tunnin kävelyllä ja sitten tehtiin tunnin potkukelkkaretki lapsen ja mun äidin kanssa. 


Lounaaksi oli kukkakaalia, pari porkkanaa, paprikaa, salaattia, kylmäsavulohta sekä parapähkinöitä ja oliiviöljyä. Loppupäivän ruuat menee varmaan aika samaa rataa kuin lounaskin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti