Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

6.6.2012

Treenipäiväkirjaa - Easy week

Kuva Yyteristä toukokuussa mutta viime viikolla käväisin myös Hietsussa kahvakuulan kanssa!
Viime viikon treeneissä pointti on ollut se että en ota stressiä stressin päälle tai tästä viikosta tulee tosi väsähtänyt. Töitä ja menoa on ollut aika paljon joten olen yrittänyt rauhoittaa urheilupuolen. Tällä viikolla pitää olla todella iskussa kun viikonloppuna on kisat! 


Maanantai
Pyöräily töihin 20 min
Pyöräily töistä kotiin 20 min
Esiintyminen Step Up'n oppilasnäytöksessä (pyöräily Pasilan Urheilutalolle ja kotiin)

Tiistai
25 min salitreeni (liikepareittain koko kroppa läpi ja venytyksetkin sisältyi tähän!)
Tanssitreenit kisoja varten illalla

Keskiviikko
Juoksu tasavauhtinen 60 min

Torstai
Korkkarikuulailua siellä täällä

Perjantai 
30 min juoksu ja 20min kahvakuulatreeni ulkona

Lauantai
LEPO 

Sunnuntai
60 min sauvakävely
50 min iltakävely


Tämän viikon maanantaina tulikin sitten heiluttua taas! Sauvakävely aamulla ja fillaroinnit duuniin ja sitten vielä duunin jälkeen kahvakuulaaTöitä tein puolen yöhön kun lapsi oli mennyt nukkumaanEilen oli vikat tanssitreenit ennen kisoja ja olin niin väsynyt etten ole koskaan tanssinut niin huonostiKuinka sitä osaisi muistaa että oikeasti on levättäväkin? No eilen otin sitten rauhallisesti ja tänään rauhallinen meininkin myös! Tänään korkeintaan pyöräilen töihin ja katson videolta tanssikuvioita ja treenaan vähän askelia kotona! 3 päivää aikaa iskostaa jokainen muuvi takaraivoon!



Summa summarum! Jos teilläkin on töissä kiire (ja varmasti kaikilla juuri ennen lomia onkin!) niin älkää ottako stressiä liikkumisesta! Silloin tulee vain liikaa rasitusta kropalle ja tulet kipeäksi ja väsähdät täysin! Kuuluisaa lomasairastamista voisi ehkä selittää sillä (mä olen itse myös joka kesäloma tullut kipeäksi) että on aivan liikaa kaikkea!


Loppuun tää loistava biisi sunnuntain "Tyttö sinä olet tähti" -leffasta! 


Ihanaa viikkoa! XoSL

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti