Sports Lady®

Sports Lady®

13.7.2014

Lomamoodissa - blogatako lomalla vai ei

Miten monella on alkanut kesäloma? Mä olen kyllä melko lomailumoodeissa täällä. Työt on hiljentyneet kesällä ja jonkin verran olen töitä tehnyt alkukesän aikana. Torstaina mulla alkaa oma loma. Lapsi on silloin isänsä kanssa pari viikkoa ja mulla työt tauolla. Voin tehdä mitä huvittaa ja lähteä vaikka jonnekin reissuun jos huvittaa. En oikeastaan ollut ajatellut lähteä mutta tänään kun löhöiltiin rannalla Mustasaaressa ja aurinko meni pilveen niin alettiin vähän katsoa äkkilähtöjä Birgitan kanssa! Jos ottaisi jonkin halvan reissun ja määrittelemättömän majoituksenOnko kellään teistä niistä hyviä/huonoja kokemuksia? Hintaero on melkoinen määrittelemättömän majoituksen kanssa.

Oon myös miettinyt jos kerrankin pitäisin taukoa bloggaamisesta. Koko yli kolmivuotisen historian aikana varmaan pisin paussi kirjoittamisesta on ollut pari päivää. Syystä, että musta on kiva kirjoittaa ja tuntuu että sitä sanottavaa vain löytyy :D Mutta en tiedä miten urheilupainotteisesti jaksaisin kirjoittaa parin viikon loman aikana? Jaksaako kukaan mun lomajutuja lukea jos mua ei huvitakaan vaikka urheilla :D Vuodessa mulla on kaksi taukoaJoululoma ja kesälomaSilloin ei ole pakko liikkua jos ei halua kun tunnit on tauolla.



No, en oo vielä päättänyt lomailenko myös blogista. Mutta ainakin se on varmaa, että minä ja pinkki kylmälaukkuni kuljemme jossain päin Suomea tänä kesänä ja otan ilon irti lomasta. Poriin olen ainakin menossa jazzeille. Tästä kesästä tulee kyllä aivan huippu, ja mitkä ilmatkin tänne saatiin. Ja siinä kaiken menemisen ohella yritän pitää yllä suunnitelmaani dieettaamisesta.



4 kommenttia:

  1. Luen erittäin mielelläni muustakin kuin liikunnasta mutta pidä nyt ihmeessä ihan oikeata lomaa, myös bloggailusta :-)

    Heli

    VastaaPoista
  2. Katsotaan Heli mihin päädyn :) Itseni tuntien päivitykset kai jatkuu koko kesän. Kuvia on kiva ottaa ja tykkään kirjoittaa. Ihanaa kesää sinne!

    VastaaPoista
  3. Hyvää lomaa kaikin puolin, blogilla tai ilman!

    Terv. ingrid

    VastaaPoista