Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

10.7.2014

SUPpailemassa



No niin. Eilen tuli vihdoin testattua kesän hittilaji SUP-melonta. Varattiin etukäteen aika, mutta paikan päälle voi mennä myös ihan ex-tempore kysymään onko lautaa vapaana. Laudat löytyvät oikeasta päästä Hietsua (sieltä minigolf kenttien ja Meritallin puolelta rantaa)! Meloa voi ihan uikkareissa, mitään märkäpukua ei tarvita (aika monissa lehtien kuvissa sellainen on nimittäin on jutussa melojalla päällä). Ja harvoin kuulemma kukaan laudalta putoaa. Nilkkaan kiinnitettiin varmistushihna, se piti laittaa vahvempaan jalkaan. Saatiin nopea opastus rannalla. Kelluntaliivit on mahdollista saada lainaksi, mutta me ei huolittu :) Pari kymppiä maksoi tunnin setti ja pari tuntia olisi ollut 35 eur. Tunti oli ihan riittävä tällä kertaa. Melottiin tuon Hietsun edessä olevan saaren ympäri ja siinä sai tehdä ihan töitä, ettei ajautunut saareen. Se verran alkoi tuulla. Mutta hauskaa hommaa tää oli ja veneilijät moikkailivat aina vastaan tullessa. Ja kun tuli isompia aaltoja (no eihän täällä nyt mitään niin isoja aaltoja edes tule), niin polvilleen vain laudan päälle. Pysyy paremmin kyydissä. Ja Suomessa on ihanaa, kun ei tarvitse pelätä että tulee hai tai rausku tai joku muu merihirviö.






Viimeiseksi käytiin kääntymässä vielä Meritallin edessä ja sitten palautettiin laudat. Mulla oli puhelin mukana vesitiiviissä pussukassa ja saatiin otettua kuvia retkenkin aikana. Niin ja jos menette niin aaltoja on turha pelätä tai sitä että lauta kaatuuSe on tosi tukevaRohkeasti vaan HietsuunSiellä saa ihan uuden ulottuvuuden rannalla olemiseen! Ainoa "vaaramomentti" on se että mela putoaa mereenSitäkään ei onnistuttu tekemään vaikka puhelimien ja kuvaamisten kanssa välillä säädettiinOli tosi kivaa! Menkää koittamaan!

Loppupäiväksi jäätiin Hietsuun beachille. Arvaatkaa milloin mä oon siellä ollut aurinkoa ottamassa viimeksi? No ehkä kymmenen vuotta sitten! Oli jo aikakin. Tosi kiva päivä oli ja tätä pitää harrastaa ehdottomasti uudelleen. Eväitä oli mukana koko päiväksi, mutta lounassalaatin mä ehdin hotkaista ennen kuin muistin ottaa kuvaa. Sen verran nälkä ehti meloessa tulla. Salaatin lisäksi oli mukana kahvia termarissamansikoita ja luomurahkasörsseliä mihin laitoin mustikoitapellavansiemenrouhetta ja cashew-pähkinöitäJa vettä meni valehtelematta viisi litraa päivän aikana.


Tänään on aamukävelyt tehtyTiistain HIIT treenistä tuli sen verran sisäreidet ja vatsa kipeäksiettä annetaan nyt palautua ja otetaan uusiksi sen kanssa myöhemmin tällä viikollaTorstain muuta aktivitettia on tarkoitus harrastaa pyöräilyn ja uinnin merkeissäja sitten iltapäivällä kahvakuulatunti taas Kaivarissa klo 18.00! Ottakaa paljon vettä mukaan! 

2 kommenttia:

  1. Mahtava treeni Hanna! En ikinä juokse, mutta pohdin, että 30 sek pystyy vaikka seisomaan päällään. Latasin intervalliappsin, jonka avulla ei tarvinut kuin laittaa musa soimaan ja lähteä polulle juoksemaan piippausten mukaan. Tuli niin hyvä fiilis, että tanssahtelin postilaatikolta laiturille, onneksi ei ollut hirviäkään katsomassa... Tehokkudesta kertonee se, että tänään en pysty nostamaan jalkaa kumisaappaaseen. Odottelen innolla uutta treeniä!

    VastaaPoista
  2. Eikö oo tehokasta! Ja ei mitenkään puuduttavaa todellakaan. Kyllä mullakin oli paikat kipeänä ja ensi viikolla otan taas uusiksi!

    VastaaPoista