Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

2.6.2015

Helppo kvinoasalaatti

Tänään mä nousin jo 5.30. Kävin aamukävelyllä ja koitin samalla treenata käsien varassa etenemistä :) Aamupäivä on kyllä pitkä ja tehokas kun herää aikaisin. Oli kerrankin aikaa lukea Hesari kun söin aamupalaa. Sen jälkeen tein töitä niin kauan kunnes aamupala oli laskeutunut ja sitten kotitreeni. Nyt on tv-tasokin testattu, kestää askellusta :) Piti ensin mennä salille, mutta selvisin hommasta 4 kertaa nopeammin kun tein treenin kotona. 1,5 h päivään enemmän aikaa merkitsee tosi paljon töiden kannalta.


Lounas tuli sitten syötyä ennen kuin lähdin liikenteeseen asiakkaille jo kymmenen jälkeen. Kvinoasalaatti on hyvä ja helppo ja sinne voi "piilottaa" kaikki tähteet. Kun "kaapissa ei ole mitään", on helppoa keittää kvinoaa ja bulgarian jugurttia ja laittaa sen joukkoon mitä löytyy.


Helppo kvinoasalaatti

2 dl keitettyä kvinoaa
Pala kurkkua
Tomaatti 
Kevätsipulia
Viikonloppuna tehtyä uunilohta
1/2 prk Bulgarian jugurttia
Suolaa ja pippuria mausteeksi
Keitettyä parsakaalia

Keitä ja jäähdytä kvinoa. Kuori kurkku ja poista tomaatin sisus! Sekoita ainekset ja tarjoile. Lohen sijaan voit käyttää kalkkunaa tai vaikka fetaa! Salaatti paranee kun annat sen hetken olla jääkaapissa ennen tarjoilua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti