Sports Lady®

Sports Lady®

21.4.2011

Rentoutuskonserttidemo

Eilen olin kuuntelemassa Henrican rentoutuskonserttidemoa . Henrican idea rentoutuskonsertista vaikutti aivan loistavalta ja onneksi minulla oli mahdollisuus mennä rentoutumaan tänään ja kuuntelemaan musiikkia Lady Line Vallilan aurinkosaliin.



Henrica Fagerlund-Sippoin, basso ja Henrican suloinen Aurelia-tytär

Tiibetiläinen soiva malja


Kuvia itse tunnista ei valitettavasti ole. Makailin matolla silmät kiinni ja nautiskelin musiikista. Biisit vaihtuivat ja mielentila vaihtui. Alussa tuli fiilis, että olen jossain aivan muualla. Paikat joissa olin, näkyivät selkeinä mielikuvina, samoin säätila ja värit ja kaikki. Toisessa biisissä tuli kylmä, yhdessä biisissä taas nukahdin ja heräsin siihen kun sätkähdin. Hienoja fiiliksiä. Ja ihan alussa sain loistavia ideoita. Henrica varoittelikin etukäteen, että tällainen voi olla mahdollista. 


Ylen kulttuuriuutiset oli paikalla kuvaamassa, joten myös teillä on hieno mahdollisuus nähdä tämä telkkarista ensi viikon tiistaina  26.4. klo 18:00 Ylellä ohjelmassa "Musiikin parantava voima". Tunnin jälkeen myös minua haastateltiin fiiliksistä ohjelmaan, jännää... Sitten se nähdään miten meni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti