Sports Lady®

Sports Lady®

5.4.2011

Hyvä päivä



Olin jo kirjoittanut ravitsemusjutun, mutta sen aika on jonain muuna päivänä. Tänään on vaan niin hyvä fiilis, että nyt tulee tällainen hyvänmielenhehkutuspostaus :) Paljon hyviä uutisia tullut tänään (no olen mä tänään erinäisiin "ruttuturpiinkin" törmännyt, mutta ei haittaa tahtia) ja aurinko on paistanut. Päivä on ollut oikeastaan ihan tavallinen, perus arkijuttuja. Mutta hyviä uutisia ja jollain tavalla ihana päivä ja on vain tosi hyvä mieli! Ja oon vaan niin onnellinen miten mahtavia ihmisiä mulla on ympärillä, wow ihania tyyppejä! Kiitos kun ootte olemassa!


Tänään olin ekaa kertaa kävelyllä sairastelun jälkeen. Vitsi teki mieli huutaa riemusta ja ilosta. Aurinko paistoi vielä kauniisti illalla ja pääsin liikkumaan! Ja piiitkästä aikaa saunaan lenkin jälkeen, huippua! Tästä se taas lähtee. Treenikassi on pakattu ja aamulla menen salille varovasti koittamaan miten surkastuneet lihakseni jaksavat rautaa nostella. Jee! Siis tosi varovasti. Lääkäri sanoi, että tämä viikko pitää ottaa vielä tosi rauhallisesti, syke ei saa nousta vielä. Tottelen lääkäriä ja teen tosi varovasti. 


Myös viikonlopun menu on suunniteltu ja kauppalistat tehty. Enää kakkujen ja muiden tarjoilujen toteutus puuttuu. Mulla on onneksi ihan huippu anoppi, hän lupasi auttaa tarjoilujen loihtimisessa! Viikonloppuna on paljon aihetta juhlaan. Lapsen synttäreitä juhlitaan kahtena päivänä ja lauantaina kilistetään myös Personal Training valmistumiselleni lähipiirin kanssa. Sunnuntaina koti vilisee pikkuisia naamiaispukuisia lapsia merirosvoteeman merkeissä! Aika kiva viikkohan tästäkin taas tulee!


Be Well,
Sports Lady

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti