Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.2.2014

Illan kahvakuulatreeni

Sunnuntai on taas mennyt kuin siivilläAamulla mä kävin tunnin kävelyllä ja sitten käytiin vähän iltapäivällä luistelemassaIllalla oli tuttuun tapaan Kumpulan kahvakuulatuntiOli taas upeeta kun tuntilaiset ovat siirtyneet isompiin kuuliin! Tunnista saa ihan kunnon rääkkitreenin tehtyä ja tottakai annan myös vaihtoehtoja. Tunnin lopussa saatiin pikkumies mummin ja ukin kanssa paikalle ja hän sai toimia arvonnan onnettarena!

Tän illan treeni tulee tässä! Tehtiin neljä kierrosta ja kuusi liikettäViimeisellä kierroksella muutettiin hommaa niinettä liikkeitä oli seitsemän (lisättiin vielä kyykky) ja sitten vartalonympäripyörityksen sijaan sai tehdä myös ihanan liikeen nimeltä burpees. Ja siis jokaista liikettä tehtiin minuutti! Kierrosten välissä minuutin tauot!


Sunnuntain kuulatreeni

Leveä kyykky ja pystysoutu -yhdistelmä

Etuheilautus ylös asti (kevyempi vaihtoehto keskelle)

Rinnalleveto oikea 30 sek ja vasen 30 sek

Vartalonympäripyöritys (vikalla kierroksella burpees)

Rinnalleveto ja työntö oikea 30 sek ja vasen 30 sek

(Yllätys)kyykky (vikalla kierroksella)

Kulmasoutu lankussa vuorokäsin (kevennetty versio tehdä toinen jalka edessä ylhäälläoikea 30 sek ja vasen 30 sek)

Burpees - kroppa tekee töitä ja syke nousee


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti