Sports Lady®

Sports Lady®

17.2.2014

Voi hiihtoloma

Miten moni hiihtolomailee? Mulla on tällä viikolla Toimelan tunnit hiihtolomatauollaja samaan yhteyteen otin muutenkin lomaa muutaman päivän sillä asiakkaatkin ovat paljon lomalla nytLähdetään keskiviikkona Tahkolle laskemaanAi että mä oon odottanut! Ihan sen laskemisen vuoksi tottakaimutta aina on ihana saada viettää päivät yhdessä lapsen kanssa ja kahdestaan lähdetäänkin reissuun taas! Meidän piti mennä Tahkolle tammikuussamutta oli sen verran huono lumitilanneNo keskiviikkona alkaa sitten roudausrumba kun kannan autoon kaikki lasketteluvälineet ja tavarat leluja myödenIhana lähteä!! Mä oon ollut rinteessä kerran tänä vuonna (Talmassa)! Ja tekee taas myös kropalle hyvääkun pitää taukoa kahvakuulastaSe onkin ollut taas kuukauden päivät tiiviisti kädessä.

Oikea olkapää (hauiksen pitkä pää oikeastaan) on vähän ärtynytja varmaan vaan laskettelun lisäksi relaan käden kanssaettä se ei mene pahemmaksiOlin pitkästä aikaa taas eilen hierojallaSeijan tilat on siirtyneet Bulevardille ja sijainti on aivan loistava ja tilat tosi kivat! Reilun kahden tunnin hieronnan (kiitos Seija oli taas kerran aivan mahtavaa!) aikana löytyi aika paljon fiksattavaa mutta myös jotain oli tapahtunut positiiviseen suuntaanMutta Method Putkiston ansiosta on mun takareisien venyvyys ja lapojen seutu ihan eri luokkaa kuin viimeksi hierojalla käydessäniNiistä sain kiitostaMiettikää! Oon muutaman vasta vähän aikaa sitä tehnytMieletöntä! Tällä hetkellä mun ongelmakohdat ovat pakarat ja keskivartaloJa se vasen kylkikaari eli vasen sahalihas oli myös melkoisen juntturassaniin kuin aiemmin viime viikolla kirjoitinVarasin Seijalle heti uuden ajanSuosittelen häntä lämpimästi! Todella ammattitaitoista ja osaavaa hierontaa! Täältä pääset katsomaan lisää.

Maanantai ja tiistai painetaan vielä töitäja sitten lähdetään lapsen kanssa kohti Suomen Aspenia eli TahkoaMukavaa viikkoa! Niin ja siis tunnit on ihan normaalisti kyllä tällä viikollaYamassa ja Kumpulassa eli siellä nähdään tuttuun tapaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti