Sports Lady®

Sports Lady®

12.2.2014

Method Putkistoa ja laatuaikaa

Oon käynyt keskiviikkoisin tekemässä omaa treeniä, ja jonain tiistainakin olen päässyt Method Putkisto tunnille.

Tänään oli taas oman treenin vuoro ja jälleen niin paljon asioita aukeni. Omasta kropasta ja sen toiminnallisuudesta on selvinnyt mielenkiintoisia asioita. Se on tiedossa, että oikea pakara ja lantionpuolisko ovat aika eri maata kuin vasen. Jäykkyys edelleen peruja sieltä viime lokakuun selkä accidentista. Mutta sitten taas hengittäminen oikeaan kylkikaareen on hallinnassa, kun taas vasemmalle sitä on hankala saada kohdistetuksi. Asiat ovat todellista hienosäätöä.

Takareiden venytyksessä niin ikään oikean kanssa saadaan tehdä töitä.
Tänään monen tärkeän asian lisäksi olennaisin oppi on mulle ehkä ollut se, että uskallan ja osaan päästää irti lihaksen jännityksestä. Ja opin tiedostamaan ne omat rajani, missä ei enää ole miellyttävää. Mukavaahan tämä ei aina ole, mutta ei se saa ahdistaa. Mulla on muutaman kerran yin jooga tunnilla tullut sellainen ahdistus. Tunne on vähän samanlainen kuin ahtaanpaikan kammo. Jokin epämiellyttävä asento vain kestää ja kestää..


Tunnin jälkeen oli jälleen niin hyvä olo ja kyllä sitä joka kerran vain huomaa eron vartalon linjauksessa, parempaan suuntaan. Kiitos Töölön ihanille naisille, Tealle taas mahtavasta opastuksesta ja Pialle kuvista :) Tunnin jälkeen tunti hyötykävelyä kodin suuntaan.

Tänään tuli muuten postissa myös mun tilaama Method Putkiston 30 päivän ohjelma. Se alkaa huomenna! Muuten oon viettänyt ihan vapaapäivää. Ja laatuaikaa tädin kanssa. Vietiin sohvanpäälliset pesulaan värjättäväksi. Valkoisesta sohvasta tulee nyt harmaa. Edullinen tapa saada "uusi" sohva (kiitos Katjalle vinkistä!). Sitten kahvittelua, shoppailua (ostin kaksi uutta pikakahvia) ja kukkasia kotiin. Ja ilta vapaa! Mitä tässä nyt oikeen vielä keksiikään? Ei ainakaan urheilua ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti