Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

24.2.2014

Kahvakuulavideota Kaivarin kylmyydessä




Peruuntui yksi asiakas keskeltä päivää. Mitä sitä viitsii toppahousut jalassa tehdä, ei ainakaan lähteä kaupungille pyörimään :) Eli tulin Kaivariin kuvaamaan. Videon editointi Ursulassa kera Café au lait'n ja alkoi taas lämmetä. Tänään mulla ei itsellä ole ollut treenipäivä, olen palautunut viime viikosta. Reissuun lähtiessä kropassa tuntui ja aika reippaasti laitettiin menemään koko lomakin. Mutta tänään oon vaan rääkännyt muita. Niin, ja päässyt ihastelemaan myös kauniita Koffin hevosia Ursulan edustalla!


Maanantain kuulatreeni

Tee nämä viisi liikettä jokainen 20 kertaan tai ajasta minuutin intervallit. Tuo 20 toistoa on raskaampi. Pidä kierrosten välissä halutessasi 30-60 sek palautus. Kierroksia voit tehdä kolmesta viiteen.

Ensimäinen liike on etuheilautus. Voit tehdä sen ylös asti. Ja muista, vatsa tiukkana! Sitten takakyykkyä. Polvet ja jalkaterät samaan suuntaan. Käytä pakaroita ja pidä polvet kontrollissa. Kolmas liike on kulmasoutu lankussa vuorokäsin. Lantio vakaana! Neljäntenä rinnalleveto ja viimeinen liike tempaus maasta.


Sitten vielä vilkaisu päivän välipalaan. Laitoin blenderiin pakkasesta lehtikaalia, mustaherukoita sekä näiden lisäksi suklaaprotskua ja kookosvettä. Keep it simple. Toimii. Tää oli tosi hyvä. Tein aika paksua, jotta pysyy mukana parempana. Ja tykkään, että on pureskeltavaa.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti