Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.10.2014

Käsitreeni pitkin kotia ja viikonlopun kuulumiset :)

Hei ja ihanaa perjantaita! Tänään tosiaan voi alkaa odottelemaan viikonloppua ja sitäettä huomenna saa nukkua! Osa ehkä on ehtinyt treenata viikolla ja lepää viikonloppunaToiset teistä taas treenaavat viikonloppunajos arkena ei ole ehtinytKokosin teille aivan loistavan käsitreeniin minkä taannoin teinKaikki liikkeet ovat osa vanhoja treenejäjoten kuvat on vähän eri aikaan otettuKoostin kokonaan uuden jutun näistä edellisistä treeneistä ja yhtenä päivänä tein tän tehokkaan treenin itsekinToimii! 

Tee harjoitus liikepareittain. Ensimmäistä liikettä tehdään 1-5 toistoa ja toista 6-12.

Liikepari 1 - punnerrus jalat korokkeella ja ponnahduspunnerrus

Mitä korkeammalla laitat jalat, sitä raskaampi liike! Mutta muista, että ekaa liikettä tulee vain 1-5 toistoa! Eli haasta itseäsi nyt rohkeasti! Ponnahduspunnerrus, toinen liike, on kuin tavallinen punnerrus, mutta ala-asennosta ponnauta kädet irti maasta ja nouse ylös sen verran kuin pääset (vaikka pari senttiä lattiasta). Ei tarvitse taputtaa vielä käsiä yhteen mutta sinne suuntaan ajatus anyway!

eilinen shakkipeli kesken lapsen kanssa
Liikepari 2 - sotilaspunnerrus jalat korotettuna ja sukelluspunnerrus

Sotilaspunnerruksessa oteleveys on kapea. Koukista kyynärpäitä ja tuo pää käsien välistä kohti lattiaa.

Sukelluspunnerrus on kuvattu täällä tarkasti.


Liikepari 3 - ojentajapunnerrus pöytää vasten ja töytäisypunnerrus

Ojentajapunnerruksessa on kapea asento käsissä ja alkuasennossa kädet ovat suorana. Lähde sieltä koukistamaan käsiä niin, että kyynärpäät kulkevat kylkien läheltä ja pää työntyy käsien väliin. Työnnä kädet takaisin suoraksi.

Töytäisypunnerrus tehdään tasoa vasten. Mitä korkeampi taso, sitä helpompi liike. Tuo rinta tasoon asti kiinni ja ponnauta sieltä ylös ja laskeudu hallitusti takaisin alas punnerrusasentoon.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti