Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

17.10.2014

Mitä syödä viikonloppuaamuna

Ajattelin viikonloppuna tehdä pitkästä aikaa banaanilettuja. Ne on kuuluneet aina, tai ainakin tosi pitkään, mun lemppariaamupaloihin. Jos banaaniletut oli viime vuoden "lehtikaali", nyt se juttu on ollut tuorepuuro. Banaanilettujen hypetys on jo ohi, mutta se ei muuta niiden makua mihinkään. Banaanilettuja siis per favore :) Ja en tiedä pitäisikö ottaa lasi Champanjaa myöshuomenna ainakin.. Lauantaina on juhlapäiväMun oikea synttäripäiväJa Blog AwardsJa ihana illallinen tiedossa.


Mä paistan aina mun letut kookosöljyssä. Teen yhden taikinan mistä tulee kaksi lettua. Kokoan ne yhdeksi isoksi keoksi leikaten letun neljään osaan. Tai tulee siitä taikinasta kaksikin annosta :)


Banaaniletut

1 muna
2 valkuaista
1/2 banaani
Vaniljaa
Kanelia
Himalajan ruususuolaa

Turkkijugurttia
Tuoreita marjoja
Banaania

Muussaa banaani haarukalla. Riko joukkoon muna ja valkuaiset. Sekoita. Lisää mausteet. Paista kookosöljyssä taikinasta kaksi lettua. Aluksi isommalla lämmöllä ja sitten pienennä tehoja, jotta lettu ei pala päältä ja jää keskeltä raa'aksi. Leikkaa lettu neljään osaan. Asettele palaset kerroksittain turkkijugurtin ja marjojen kanssa. Voit laittaa väliin myös banaania.

Banaaniletun kanssa voit nauttia vielä smoothien ja ruokaisa viikonloppuaamiainen on valmis <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti