Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

8.10.2014

Keskivartalopainotteinen kuulatreeni


Heippa ja mahtavaa keskiviikkoa! Nyt tulee ohjetta mun viime aikoina kehittelemään keskivartalopainotteiseen kuulatreeniin. Kuvat on vuodentakaisia, tunnelmat melko samat taas samaan aikaan vuodesta, tukka vaan vähän pidempi näissä kuvissa. Treeni kuitenkin uutta! Ja maisemat on aivan yhtä syksyisen upeat kuin viime vuonnakin tähän aikaan! 


Keskivartalopainotteinen kuulatreeni

Tee harjoitus liikepareittain. Tee ensin 12 toistoa ensimmäisestä liikkeestä ja sitten 12 toistoa seuraavaa. Tee kolme kierrosta ilman palautuksia, ja siirry seuraavaan liikepariin. Eli ensin 12 istumaannousua ja sen perään 12 etuheilautusta ja tästä jatketaan taas istumaannousuihin!

1) Istumaannousu ja etuheilautus pään korkeudelle
2) Pieni linkkuveitsi ja etuheilautus ylös asti
3) Pyöräily ja etuheilautus oikealla kädellä 12 + etuheilautus vasemmalla kädellä 12
4) Teräsmies ja rv+työntö 12/käsi
5) Vartalon kierrot istuen kuulan kanssa (jalat ylhäällä ja kyynärpää osuu maahan sivulla) ja etuheilautus + päänympäripyöritys sarviotteella joka toinen kerta oikealta ja joka toinen vasemmalta


Sunnuntaina kuulaillaan taas Kumpulassa! Tervetuloa tunnille Kumpulan Kylätilaan klo 18.30-19.30Kertamaksu on 12 euroa ja voit ottaa tunneille myös kymppikortin (100 eur). Ota ystävä mukaan ja hän pääsee tunnille tutustumaan sunnuntaina 12 lokakuuta veloituksettaMinulta voi lainata myös kuulaa jos haluat tulla kokeilemaan! Silloin laita viestiä mulle hanna@sportslady.fi. Ihan palan halusta taas päästä vetämään tunteja oon joutunut huilimaan tämän viikon tunnit sairastelun vuoksimutta sunnuntaina taas mennään! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti