Sports Lady®

Sports Lady®

15.11.2015

Viikin Martta täällä heippa



Sunnuntain terkkuja videolla. Kerrankin mulla jopa meikkiä, kun lähden lenkille. No videosta pitää sen verran kommentoida, kun sivuan siinä kotijuttuja ja siisteyttä, että ei mun kämppä kyllä ihan totaalisesti ja pysyvästi pääse räjähtämään. Mua ärsyttää sotku ja joskus kämppä vaan on sotkussa ja mä tuun tosi kiukkuiseksi siitä. Mutta välillä se räjähtää, enkä aina ehdi niin keskittyä kodinsisustusjuttuihin, kun on niin paljon muuta. Tykkään laittaa tosi paljon kotia, tälläkin hetkellä on meneillään pieni kylppärinuudistusprojekti. 

Aika Marttamainen asenne mulla yleensä on kotihommiin. Liityin muuten Uudenmaan Marttoihin jäseneksi viime viikolla, oon pitkään miettinyt sitä. Haluan oppia enemmän ruuanlaitosta, esimerkiksi kalankäsittelyä ja muuta. Marttoihin voi liittyä loppuvuodeksi veloituksetta ja marraskuun lehtikin kuuluu pakettin. Jäsenmaksu tulee helmikuussa. Marttojen jäsenenä pääsee mm. heidän kursseilleen edullisemmin. Mä oon varannut itselleni jo japanilaisenruuanlaittokurssin. Joo ja toinen kommentti videoon.. En mä sitä lenkkiä keskeyttänyt, vaan sissinä kävelin puolitoista tuntia kun kerrankin pääsin kävelylle. Ehkä ois kannattanut keskeyttää :D Ja se on pedikyyri eikä manikyyri. Joop, on tää vaikeaa tää kameralle juttelu. Sitä kuulostaa ihan erilaiselle kun miltä itse oman äänensä tuntuu kuuluvan.. Argh.. En oo ikinä tykännyt katsoa itseäni videolta, mutta on tää tavallaan jo ihan hauskaaakin. 



Muuten viikonlopun ohjelmaan on kuulunut ruuanlaittoa ja lapsen kuskaamista. Tein eilen vihersmoothieta enemmän jääkaappiin valmiiksi. Lidl'stä oon ostanut granaattiomenoita, mangoa ja tuoretta ananasta. Huomattavasti edullisempaa kuin Prismassa, puolet halvempaa. Oon alkanut vallan käymään siellä, jotkut jutut tosin pitää hakea muualta. Tähän smoothieen tuli avocadoa, mangoa, kurkkua ja lehtikaalia. Ja vettä. Kaikki on Lidlistä ja sieltä ostain suomalaisena kaiken minkä voin. Sen mä unohdan yleensä mainitakin, sillä vesi on oletuksena jokaisessa smoothiessa. Ja sitten laitan jääpaloja. Purkit kiinni ja jääkaappiin.





7 kommenttia:

  1. Kivoja nämä videot :) Oon kans välillä käynyt Lidlissä, kasvikset ja hedelmät kun on edullisempia siellä mutta kaikkea mitä tulee käytettyä ruuanlaitossa ei sieltä vaan saa joten tulee varmaan siksi käytyä harvemmin siellä..pitäs ehkä ryhdistäytyä ja suunnata useemmin sinne vaikka ostaa sit vaan ne mitä sieltä saa. Seuraavaksi iltapalan tekoon, Solgarin suklaa protskusta smoothieta ja aamulla sit taas vihersmoothieta, nam! Mukavaa alkavaa uutta viikkoa sinne :) Terkuin HennaK

    VastaaPoista
  2. Kiva kuulla Henna :)

    Jotenkin se TNS Metrix mittauskin tuli yllätyksenä, vaikka tiedän että blogilla on valtavasti lukijoita. Mutta kun sitä itse kirjoittaa joka päivä ja sitten kukaan ei kommentoi (paitsi arvontoja..), tuntuu välilllä siltä että lukeeko tätä edes kukaan :D Joten oon tosi iloinen jokaisesta kommentista :D

    Mulla oli kans jossain vaiheessa juuri toi sama ajatus, etten jaksa käydä kahdessa kaupassa. Mutta Lidlissä säästää vaan niin paljon. Ja viime viikkoina olen jaksaut sitä kahden kaupan menemistä. Toisaalta kun suunnittelee homman hyvin, ei se niin paha juttu edes oo. Ihanan terveelliselle kuulostaa sun iltapala. Mun täytyy myöntää, että meillä syötiin pizzaa tänään. Tosi harvoin syön itse, mutta älyttömän hyvälle se maistui. Onni otti jauhelihapizzan ilman juustoa, ja mä otin sen varmaan kaikista rasvaisimman version missä on homejuustoakin. Huomenna taas ryhdistäydytään! Ihanaa viikkoa!

    VastaaPoista
  3. Nää on niin kivoja nämä videot, mukava kuulla millaisia asioita pähkäilet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Heli. Oikeasti ihana saada palautetta, kun en voi mistään muualtakaan kuulla mitä mieltä olette. Kiitos siitä siis :) Tehdään näitä jatkossakin. Ja varmaan sitä koko ajan rohkaistuu enemmän ja enemmän sanomaan kameralle kaikenlaista :) Kivaa viikkoa!

      Poista
  4. Moi! Luen blogiasi ilolla, mutta kommenttini eivät jostain syystä ole kai tulleet läpi ja sitten luovutin ja tyydyin pelkkään lukemiseen. Toivottavasti nyt saisin kommenttini läpi, sillä blogisi on aina päivän piristys ja toivon, että jaksat sitä jatkossakin kirjoitella.
    Terveisin,
    Maarit

    VastaaPoista
  5. Moikka Maarit! Mä jossain vaiheessa aloin ihmetellä miksei kommentteja enää tule. Kun sitten poistin niiden ilmoitukset mulle, kommentteja alkoi taas tulla. Joten kiitos kun uudelleen vain laitoit viestiä. On tosi ihana lukea teidän palautetta ja kuulla mitä mieltä te olette ja mielelläni vastailenkin teille. Joten, jees.. Jatkossakin vain kommenttia tulemaan Maarit :) Ihanaa torstai-iltaa!

    VastaaPoista
  6. Minun tietojeni mukaan vitamiinipitoisuus smootheissa alkaa hävitä heti valmistamisen jälkeen, eli jos niitä ei nautita heti, on hyöty kyseenalainen. Miten kauan smoothiet säilyvät, kun ne laitetaan purkkiin ja jääkaappiin valmistamisen jälkeen?

    VastaaPoista