Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

11.5.2011

Kahvakuulaa kahvakuulaa


Muistakaa huomenna meidän puistokuulatunti. Tällä viikolla kuulaillaan Malminkartanossa, kenttä on Kartanohaan viljelypalstojen viereinen nurmikenttä ja tunti alkaa klo 18:00. Vitonen mukaan ja oma kuula ja autonkin saa kätevästi kentän viereen! Ensi viikolla ollaan Kumpulassa. 


Tänään tein nopean 20min kahvakuulatreenin. 5min lämmittelyä soutulaitteella ja 16min aikasarjaa kuulalla. Tein neljä kierrosta ja jokaista liikettä tein minuutin. 


Ja liikkeet tulevat tässä:


1. Etuheilautus 12kg kuulalla


2. Vartalon ympäri pyöritys 12 kg kuulalla (joka toisella kierroksella myötäpäivään ja joka toisella vastapäivään)


3. Pään ympäri pyöritys 8kg kuulalla  (joka toisella kierroksella myötäpäivään ja joka toisella vastapäivään)


4. Etunojapunnerrus suorin jaloin niin, että toinen käsi oli maassa ja toinen kuulan kahvalla vähän korkeammalla


Jos on vain vähän aikaa, niin se vähän aikaakin on parempi kuin ei mitään. 20min treenissä keskisyke oli 146 ja kulutus 215 kcal ja huippusyke 200. Eli kaikki kuulailemaan tai salille vaikka lounastauolla, etenkin jos teillä on duunissa oma sali! 


Ja kaikille innokkaille kuulailijoille tiedoksi: 10.6 on Helsingissä Trainer4You kahvakuulaohjaajan perusosa -kurssi. Kurssi on yhden päivän kestoinen ja vaikka et olisi ohjaajan tittelistä kiinnostunut, on tämä loistava päivä oppia kuulailusta ihan kaikkea mahdollista huippuvalmentajan johdolla! Suomen ehdoton kuulaguru Tuomo laittaa teille sellaisen koulutuspäivän kehiin, että varmasti tykkäätte. 

2 kommenttia:

  1. Hyvä että työ maistuu ja siitä nauttii :) Kahvakuulaohjaajan kurssi olisi mahtava, sinne tosin pääsen vasta vammoista parantumisen jälkeen.

    VastaaPoista
  2. Seuraavaan kahvakuulaohjaajan perusosaan sitten vaan! Sitä ennen voi tulla fiilistelemään meidän puistotunneille, miehiä kaivataankin joukkoon :)

    VastaaPoista