Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

25.5.2011

Treenipäiväkirjaa tältä viikolta





Viikonlopun kisojen jälkeen on omalla urheilurintamalla jatkunut taas treenit mukavasti. Jaloissa ei oikeastaan lauantain juoksupuristus pahemmin tuntunut. Helpottiko sitä vielä lauantaina illalla tehty kävelylenkki ja venyttelyt, todennäköisesti? Matalatehoinen liikunta ja lihashuolto kunniaan :) Sunnuntaina kevyttä jorailua Barona Arenalla.


Maanantaina vedin aamulla Haltonin ihanille ihmisille kahvakuulatunnin ja illalla oli oma tanssitunti. Silloin tuntui hieman jaloissa, että juostu oli. Harjoittelimme Marcon kanssa Step Upin kevätjuhlaa varten. Esiinnymme (Happy Hour 20+ tuntilaisten kanssa) maanantai-illan 30.5 klo 18.00 juhlassa tällä tanssilla. Myös SM-pronssi -kisaesityksemme "Same, same but different" on mahdollista nähdä sunnuntaina 29.5 kevätjuhlassa. 


Tiistaina kävin ennen työpäivän alkua salilla, pitkästä aikaa tekemässä salitreenin. Ihanaa! On tullut niin vain juostua, kahvakuulailtua ja tanssittua että sali on jäänyt vähemmälle. Tänään aamulla kävimme kollegani Jannen kanssa tekemässä aamusalitreenin ennen töiden aloitusta. Ihan loistavaa functional training meininkiä ja kiva päästä treenaamaan kaverin kanssa. Tässä treenissä hyvä puoli on se, että aikaa menee vähemmän ja syke pysyy loistavasti korkealla treenin ajan. Nyt tuntuu kyllä siltä, että jotain on salilla tänään tehty. Huomenna sitten kevyttä kahvakuulailua Malminkartanon puistotunnilla... ja perjantaina huilitaan. Lauantaina mennään lapsen kanssa yhdessä Kumpulajuoksulle, siinä siis viikonlopun treenit. 


Aamun functional training -treenimme tulee tässä:


Alkuun lämmittelyt ja loppuun jäähdyttelyt. Treeni tehtiin 3 sarjaa ja 15 toistoa jokaista liikeyhdistelmää. 


1. Jalkaprässi ja yläviistopenkki käsipainoilla
Samanaikaisesti jalkaprässi ja penkkipunnerrus käsipainoilla (yläviistopenkki)


2. Alasveto taljassa ja pystypunnerrus
Ylätaljaan kahva, sieltä veto alas toisella kädellä ja samanaikaisesti toisessa kädessä käsipaino ja sillä pystypunnerrus. Istuen jumppapallon päällä. 


3. Maastaveto suorin jaloin ja pystysoutu käsipainoilla
Suorin jaloin maastaveto ja ylös noustessa pystysoutu käsipainoilla


4. Vipunosto maaten ja pään yliveto käsipainoilla pallon päällä
Jumppapallon päällä yläselkä. Ensin vipunosto sivuille, käsien avaus ja sieltä ylös ja pään yliveto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti