Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

17.8.2014

Kotitreeni, keskivartalo ja tabata

Tabata treeni on kovatehoinen harjoitus ja erinomainen vaihtoehtojos aikaa on vähän. Tän treenin tekemiseen meni aikaa 12 minuuttia. Tee kahdeksan kierrosta seuraavasti: 20 sekuntia liikettä ja pidä 10 sekuntia lepoa. Toista tämä kahdeksaan kertaan ja näin aikaa yhteen tabataan menee 4 minuuttia! Sitten siirry seuraavaan liikkeeseen.

Tabata treenissä voit valita kolme eri liikettäjotka kohdistuvat samaan lihasryhmään ja voit tehdä kolme tabataa ja pitää halutessasi pari minuuttia palautusta välissä. Tee sellaiseen tahtiin liikkeetettä voit pitää samaa tahtia yllä kaikki kahdeksan kierrosta.

Kyykky

Kyykkää ihan alas asti, pidä jalkaterät ja polvet suoraan eteenpäin.


Venäläinen kierto

Nosta jalat irti maasta ja purista polvet yhteen. Laita kädet yhteen ja tuo kyynärpäätä kohti vastakkaista polvea reippaalla tempolla.


Jalan nostot

Käy selinmakuulle ja nosta vuorotellen jalkoja ylös suorana niin että lantio nousee mahdollisimman korkealle.



1 kommentti:

  1. Hyvä treeni, kiitos. Olisi kiva saada enemmänkin vinkkejä lantionseudun treeniin - lantionnostot tuntuivat tuskaisimmilta ;)

    VastaaPoista