Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

23.8.2014

Minimentorointipäivä ja viikon treenejä


Eilisen aamupäivän vietin niin ikään Method Putkiston parissa Töölön StudiollaMeitä mentoroimassa oli upea mestariohjaaja Salme RuskiOli aivan mieletön aamupäivä ja eilisen aikana niin moni asia aukeni! Kun asiat selitetään niin hyvin ja oikealla tavallaniin ahaaelämyksiä tuli mulle paljonSalme on kyllä huippu ja järjettömän taitava! Tuntuuettä ensimmäistä kertaa koko koulutuksen aikana asiat alkoi auetaAivan mahtava aamupäivä! Salme pitää taas syyskuusta alkaen myös Töölön Studiolla tunteja!

Koulutuksesta suunnistin töiden pariin salille ohjauksia tekemäänPitkä viikko töiden ja treenien kanssaAamulenkkejä tuli tähänkin viikkoon viisiKotitreenejä myös viisiEilen vielä kotiin tullessa tein keskivartalotreeninPalautusten aikana siivosin kotiaToisaalta keskivartalotreeniä tässä nyt on parin päivän aikana tullut enemmän kuin hyvin aamupäivän koulutuksissaKeskuslinjan löytäminen ja pallean käytön oppiminen auttaa kaikissa omissa treeneissäJa juuri hengitys on hyvin olennainen osa harjoittelua. Ja eilisessä kotitreenissä pystyin myös hyödyntämään stabilointipisteitä ja tukipisteitäKeskivartalotreeneihin saa niin paljon lisää voimaa näistä! Hengitys luo (venytys)liikkeille rytmin ja sen luoma paineenvaihtelu on apuna niin venytyksissä kuin kaikissa muissakin liikkeissäJa oikea hengitystekniikka on myös avain litteämpään vatsaan! Jos missasit tämän aikaisemman kirjoituksen "Kuinka saat litteän vatsan" niin käy lukemassa se täältä. Liputan ehdottomasti oman kehon painolla tehtävän treenin puolesta! Ja se auttaa niin kahvakuulassa kuin salitreenissäkin! Täältä löydät tehokkaan ja helpon keskivartalotreeninAika samaan tyyliin tuli omakin treeni eilen tehtyä. Ensimmäinen liike meni muuten samoinmutta sen sijaan että kädet ovat takapuolen alla ne olivat rinnan päälläViimeisen liikkeen sijaan tein linkkuveitsiä!

Mutta tänään on lepopäivä treeneistä ja siitä nautitaan! Ja viikonloppuna myös herkutellaan! Ja huomenna taas maistuu treenit!





6 kommenttia:

  1. Ihanaa viikonloppua Hanna! Eilisestä jäi niin hyvä fiilis, et oon ihan leijunu kokoajan:) Oon niin tyytyväinen että löysin sut, jeee!! :)
    Halauksin, HennaK

    VastaaPoista
  2. Hei huippua! Loistavia treenejä ja kohta nähdään taas :) Ja kivaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  3. Hei Hanna!

    Ihania nämä kotitreeniohjeet kiitos. Kuinka niitä olisi viikkoon järkevä sijoittaa,jos pyrkisi 3-4 treeniä tekemään. Tarkoitan, että kuinka jaotella vatsat,jalat ym..?Ilona

    VastaaPoista
  4. Moi Ilona!

    Tee kerran viikossa jalat, kerran keskivartalotreeni, kerran työntävät liikkeet eli punnerrus sarjat ja kerran vetoliikkeet (leuanveto, kahva-apina, ylösveto..). Eli neljä 12-30 min treeniä riittää.

    VastaaPoista
  5. Sain sinusta tänään ihanaa palautetta edellisestä kurssilta juuri valmistuneelta ohjaajalta, sanoi että susta tulee tosi hyvä! Mutta sehän me jo tiedetään :) Terv.pia

    VastaaPoista
  6. Voi apua kiitos! Ihana kuulla ja parhaansa sitä koko ajan tekee. Nyt tuli kyllä niin hyvä mieli <3

    VastaaPoista