Sports Lady®

Sports Lady®

6.1.2017

Hyvää loppiaista


Hyvää loppiaista, blogi on elänyt pientä hiljaiseloa viime päivät. Vuoden ekat päivät ovat olleet ihan tavallista arkielämää. Ei mitään ihmeellistä kai :) Lapsen kanssa puuhastelua. Ja edelleen kodin laittamista. En tiedä jaksatteko niitä juttuja enää edes kuulla. Mutta kerron silti, koska olen niin fiiliksissä tästä kotiprojektista! Olen taas karsinut tavaraa pois tosi paljon. Mitä enemmän sitä lähtee, sen parempi fiilis on itsellä ja sen helpompaa elämä kotona on ja niitä jäljelle jääviä tavaroita tulee käytettyä enemmän. 

Uuden vuoden jälkeen ei ole tullut treeniäkään, jotenkin tuntui olo siltä, että olisin tulossa kipeäksi. Hiljensin heti tahtia ja säästyin taudilta. Lapsi sen sijaan sai kovan kuumeen. Ja hänen hoitamisessaan on myös viime päivät menneet. Peruuntui meidän loppiaisen suunniteltu reissukin ja mun osallistuminen Method Putkisto ohjaajien Tieto Taito päiville. Lapsen ehdoilla mennään aina ja ei tässäkään loppiaisessa mitään vikaa ole ollut. Oon saanut kotia taas laitettua potilaan hoivaamisen ohella. No venytellyt olen joka päivä kyllä.

Tiedättekö, mulla on ollut 3 vuotta Pelikaanivarasto, kun tämän kodin varastokoppi oli niin pikkuinen. Varastoon on helppo säilöä kaikki piiloon. Tällä viikolla olen tuonut sieltä kaksi autokuormallista tavaraa ja käynyt kaiken läpi. Vähän kuin laittaisi pään pensaaseen, on helppo unohtaa muistot maksulliseen varastoon. Sen sijaan, että edelleen maksaisin varastoa niin kevennän lompakon sijaan mieltäni käymällä mennyttä elämää läpi. Varastossa oli niin äidin tavaroita kuin vanhoja valokuviakin ja lapsen leluja. Valokuviakin olen laittanut pois kasapäin, käynyt melkein jokaisen albumin läpi ja poistanut liiat ja turhat kuvat. Leluja olen antanut eteenpäin ja lapsen vaatteita myös. Jotenkin tässä vaiheessa on selkeää, että sitä toista lasta ei koskaan enää tule joten vauva-asioista on hyvä nyt luopua. Gant second hand kierrätysryhmän huutikseen laitoin kivoja 1-vuotiaan vaatteita myyntiin. Kurkatkaa jos on tarvetta :) Niin ikään Luxmerkkien Fleamarket ryhmän huutikseen päätyi muutama käsilaukku. Mutta valokuvat onkin hyvä käydä läpi aivan viimeisenä, silloin mielikin on jo harjaantunut tähän hommaan. Eikä se ollut edes tuskallista, luopua niin monista valokuvista. 

Tällaista leppoisaa täällä. Lapsen kuume alkaa hellittää, kynttilät palaa ja katsotaan leffaa. Sunnuntaina alkavat taas kevään tunnit ja Kumpulan täysi kahvakuularyhmä aloittaa kevään työrupeaman. Nyt tuntuu jotenkin vain hyvältä olla ja relata. Mukavaa perjantai-iltaa ja viikonloppua kaikille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti