Sports Lady®

Sports Lady®

19.1.2017

Yritysliikuntaa ja kauan himoiltu juttu


Kehonhuoltoteemalla vähän jatketaan. Tänään olikin löysempi aamu. Ensimmäinen työ oli vasta klo 11.30. Sitä ennen mä tosin tein kotitoimistolla "paperihommia". Kirjanpitäjä kaipasi erilaisia raportteja viime vuodelta ja niiden kanssa meni sitten aamupäivä. Ja vastailin asiakkaiden meileihin.. 



Tänään alkoi Employee Experience Agency Eminen henkilökunnan säännölliset kehonhuoltotunnit. Vedän paljon yrityksissä tunteja: niin kahvakuulaa kuin kehonhuoltoa ja Pilatestakin. Dynaamista syvävenyttelyä rakastan myös ohjata, sen lisäksi että rakastan sitä myös itse tehdä. Ohjatessa tosin omat venyttelyt jää, sillä kierrän avustamassa tuntilaisia aina liikkeissä. Tarjousta voit kysyä hanna@anttipoika.com tai katsella mun nettisivuilta enemmän vaihtoehdoista. Koskaan ei voi kai tarpeeksi korostaa miten tärkeää dynaaminen syvävenyttely on etenkin paljon istumatyötä tekeville...

Lisäksi oli hauska mennä tänne vetämään tuntia, sillä toimisto sijaitsi ihan mun ensimmäisen työpaikan vieressä. Pysäköin auton sen firman eteen, josta työurani aloitin, otin pallokassin ja kuminauhat ja kävelin toiselle puolelle katua toimistoon ohjaamaan kehonhuoltoa. Jotenkin ympyrä tuntui sulkeutuneen :) Tietotalosta ja Nominista on paljon hyviä muistoja, olin siellä ensin markkinointisihteerinä ja myöhemmin markkinointipäällikkönä ennen kuin menin Pörssiin. 



Hoodeilla oli myös Moko ja päätin kerrankin syödä lounasta ulkona. Edellisestä kerrasta on jo viikkoja. Teen aina ruuan kotona. Mokon storesta ostin eco pesuaineen. Sillä mä nyt olen suihkinut täällä kotia puhtaaksi. Aivan huumaava tuoksu, ei myrkkyjä ja hintakaan ei päätä huimannut (8 euron pintaan iso pullo). Nyt vielä KonMarituksen myötä kun pinnat ovat tyhjiä, on niitä ihana siivoilla :) Ah mä oon niin seonnut tähän maritukseen ja siivoamiseen.. Sisäinen marttani on päässyt täysin irti :D




pullo on kaiken lisäksi niin nätti, että sitä voi säilyttää pöydällä 
Sitten pieni välipala ja takaisin töihin. Luvassa on vielä PT-asiakkaita ja illan toiminnallisen lihaskuntotreenin tunti. Kaiken myydyn tavaran rohkaisemana, tilasin perjantaina Gigantin nettikaupasta itselleni tuon Smegin vedenkeittimen. Sitä olen himoillut tosi pitkään. Se tuottaa todellakin mulle iloa, sillä Clipperin muruluomukahvia keitän päivittäin ja teetä menee myös. Tulee olemaan ahkerassa käytössä ja onhan sitä kiva tuossa pöydällä ihastella. Toiset himoitsee kenkiä tai käsilaukkuja, mä olen himoinnut tätä vedenkeitintä. Nyt se on siinä!



Kivaa torstain jatkoa kaikille! Työt kutsuu taas :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti