Sports Lady®

Sports Lady®

27.1.2017

Vapaapäivää


Ihanaa alkavaa viikonloppua! Mulla on ollut tänään vapaapäivä. Herättiin aamulla yhdessä lapsen kanssa. 9 tuntia viime yönä, oli ihanan virkeä ja hyvä olo. Hän lähti kouluun ja mä jäin tekemään paperihommia. Ajattelin, että vapaapäivä on hyvä aloittaa kuitenkin maksamalla laskut, tilittämällä smartumit, vastaamalla sähköposteihin ja tekemään muutenkin kaiken mitä nyt voi tehdä, jotta voi sitten rentoutua lopun päivää.  

Lenkillä kävin aamupäivällä. En vaan millään olisi malttanut lähteä (vaikka noin upea ilma ulkona!), kun mieli tekee vaan järjestää kotia. Mulla on joku super kuherruskuukausi nyt meneillään tän kotihomman kanssa. Tai kuherruskuukausi, joka on venynyt kohta vuodeksi. No lähdinhän mä sitten lenkillekin. Ihana nauttia auringosta, luonnon tuoksusta ja raikkaasta ilmasta.




Varmasti onnellisimmillani olen luonnossa. Ja kun vielä aurinko paistaa. Voiko tämän rentouttavampaa enää olla. Tän päivän kävleylenkki oli rauhallinen. Pysähtelin välillä vaan ihastelemaan maisemia, ottamaan aurinkoa, venyttelemään ja vain hengittämään raitista ilmaa. Enemmän ulkoilua ja fiilistelyä kuin mitään reippailua.




Mun KonMaritetusta kodista toivottiin postausta ja keräilen rohkeutta täällä ehkä tehdä sen vaikka blogi ei mikään sisustusblogi olekaan. Aloitan tuolla olohuoneen kuvalla ;) Ehkä sitten myöhemmin esittelen mun pystyviikatut vaatteet ja värijärjestykseen järjestetyt kynsilakat. Life styleä blogi toki on, eli meneehän se siihen piikkiin. Mutta ennen kaikkea KonMaritus on lisännyt omaa hyvinvointia valtavasti (ei sen takia, että olen jotenkin järjestänyt tavarat tietyllä tavalla, vaan lähinnä niiden väheneminen). Pidätte vielä mua ehkä sekopäisenä näiden juttujen kanssa, mutta odottakaas sitä raporttia niin innostutte ehkä itsekin! Mä oon aina rakastanut järjestämistä ja siistiä kotia. Ja voin todella huonosti jos joudun jakamaan kodin jonkun sotkuisen ihmisen kanssa. Siitäkin on valitettavasti kokemusta :D

Keräsin tänään muuten lenkiltä metsästä havuja kotiin. Oli niin ihana tuoksu kuusien vierellä, että oli ihan pakko viedä sitä ihanuutta palanen myös omaan kotiin. 




Hiuksetkin olen "marittanut". Lopetin niiden värjäämisen viime keväänä. Keskiviikkona kävin Birgitalla Hiushuone Dreamissa leikkauttamassa tukkaa ja hän totesikin, että hyvin olen jaksanut tukan kanssa. Melkoista kasvattamistahan tää on. Ihan blondista vaihtaa omaan väriin. Luonnon oma liukuvärjäys.. Olisi tehnyt mieli leikata vähän lyhyemmäksi tukkaa, mutta aika jännältä se olisi sitten näyttänyt jos olisin pätkäissyt sen noiden lyhimpien mittaiseksi. 



Ohjelmassa viikonloppuna ei oikeastaan ole mitään ihmeellistä. Lapsen kanssa vietetään aikaa yhdessä. Kirjastosta ajattelin lainata jonkin uuden kirjan, mennään sinne koulun jälkeen lainaamaan lukudiplomia varten kirjoja. Ja illalla toimin taas kuskina harrastuksiin, käyn vesikävelemässä ja saunomassa treenien aikana. Huomenna fudispelit ja kaverisynttärit. Saan notkua synttäreillä ja peleissä muiden vanhempien kanssa höpöttäen. Ja muuten meillä on kyllä sitten erittäin relax äiti-poika meininki.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti