Sports Lady®

Sports Lady®

13.1.2017

Perjantain siivouskukkaset x3


Se ois sitten perjantai! Mikä tarkoittaa sitä, että huomenna saa nukkua taas. Tää aamu olisikin ollut aika katastrofaalinen ilman eilisen illan etukäteisvalmisteluja. En ikinä torkuta kelloa, mutta nyt olin niin uninen (tottunut lomalla ja kipeänä nukkumaan pitkään..) ettei tahtonut kroppa ymmärtää puoli kuuden aikaan että pitäisi nousta ylös. Onneksi olin painanut torkkua, enkä herätystä kokonaan pois :D 



5.55 tajusin onneksi että se on noustava. Parikymmentä minuuttia aikaa lähteä ovesta ulos. Selvisin hienosti, ei tullut edes kiire. Ja mehut sekä aamupalat kahveineen ehdin nauttia lehden kanssa. Ja töissä olin etuajassa. Huh. Ja vaatteetkin oli oikeinpäin päällä. Eikä ahdistusta aamuruuhkassa. 





Töiden jälkeen kävin kaupassa ja palkitsin itseni pitkästä aikaa kukkasilla. Rakastan kukkia ja yleensä ostan niitä aina kun olen siivonnut kodin (tosin viime aikoina olen vähän pihistellyt niiden ostamisessa). Mulla on ollut tapana ostaa siivouskukkia itselleni, kun ei ole ollut ketään joka kukkia mulle toisi. Tällä viikolla on tullut vähän siivottuakin, joten kukkani olin ansainnut. Ja miehille vinkiksi, että niitä kukkia voi viedä kotiin ihan muuten vaan vastakkaista sukupuolta ilostuttamaan. Vaikka ei olisi mikään juhlapäivä tai erityinen syy siihen ;) 



10 tulppaanin nippu oli Prismassa 4,80 eur ja tällä kertaa niitä lähti mukaan kaksi nippua. KonMaritetulle  ja siivotulle kodille sekä selätetylle influenssalle. Kolmannetkin kukat olisin siis ansainnut :) Tai taisin mä sellaisetkin oikeastaan ostaa.. 




..nimittäin tämän maljakon H&M Home:sta (joka toimii kuulemma myös kynttilälyhtynä ja kynttilä loistaa kauniisti läpi). Eli tämä olkoon sen selätetyn influenssan "kukkanen".  


Kotiprojektia on jäljellä vielä kahden viikon itsepalvelukirppispöydän täyttäminen sunnuntaina. Sen lisäksi pitäisi hakea varastosta vielä yksi kuorma tavaraa ja jotenkin käydä se läpi ja jäljelle jäävät aarteet säilöä kotiin. Kun tammikuu on on ohi, olen yhtä varastoa kevyempi ja kirppikselle menevät tavarat eivät enää takaisin alakerran varastoon mene. Ne sitten lahjoitan jonnekin. 

Tätä projektia on takana nyt 7 kuukautta... Ja sen aikana olen myynyt ja lahjoittanut pois hirveästi tavaraa, ostanut en oikeastaan mitään. En oikein niitä kukkiakaan... Sitä tulee niin tarkaksi siitä, että tarvitseeko oikeasti jotain. En oo kyllä ikinä elämssäni ollut puolta vuotta ostelematta, enkä ole ollut edes missään ostolakossa. Tänäänkin näin kivat Niket Stockan alessa, oli vielä hyvä ale ja hienot kengät. Mietin kahdesti. En ostanut kun en tarvinnut. Vuosi sitten olisin ostanut. Näin paljon muutakin kivaa, mutta ei vain tehnyt mieli ostaa. Sen sijaan saattaa olla että laitan vaatekaapista muutaman jutun vielä pois tämän viikonlopun aikana. Tämä maljakko sitä vastoin teki mieli ostaa. Mun mielestä se on ihana! Eikä todellakaan hinnalla pilattu, alle kaksikymppiä!




Jälleen kotipainotteinen postaus.. Mutta sitäpä se tässä viime aikoina on ollut, kotona olemista. Ja siisti koti ja kukat tuovat sitä hyvinvointia. Odotan innolla myös itse niitä sporttisempia postauksia. Nyt kuitenkin huilitaan vielä sunnuntaihin asti ja nautitaan näistä kodin kukkasista ja ehkä vähän vielä karsitaan tavaraa. Sitten lähtee taas kuulat lentoon Kumpulassa ja muutkin tunnit käynnistyvät ensi viikolla.

Ihanaa perjantai-iltaa kaikille! Harmi kun Helsingissä ei ole tapana nuutipukkeilla, tänään on Nuutin päivä ja joulu lopullisesti ohi. Onneksi talvisesta tunnelmasta voi nauttia kynttilöitä polttaen ja vilttiin käpertyen.

Love
Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti