Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

17.9.2013

Aamupalaa ja tiistai-aamun ajatuksia


Tänään aamulla tuli reipas lähtöRemonttimiehet on tulossa vaihtamaan parvekkeiden ovia ja ikkunoitaja olohuone piti tyhjentää tavaroista partsin edestäAamiaisena nopea setti maitorahkaabanaania siitepölyä ja granaattiomenan simeneniä sekä iso muki kahvia! Ja vitamiinit.

Tänäänkin paljon ohjauksia luvassaAamu alkaa Aleksanterin Teatteriltajosta suuntaan salille ohjaamaan kuntosalivalmennettavaaSieltä taas seuraavaan paikkaan ja iltapäivällä vetämään toinen tunti Oulunkylään. Eilen olin illalla kasin maissa töistä kotona ja "normitöissä" ois kyllä harmittanut olla niin pitkään! Mutta meillä oli niin kiva porukka kurssilla ja jälleen kerran voin todeta miten paljon tykkään tästä hommasta!

Eilinen raakaruokakurssin ensimmäinen osa meni hyvin Kumpulan Kylätilalla ja oli tosi mukava porukkaTehtiin suklaata ja maustettiin sitä eri tavoinTänään kurssilaiset pääsevät herkuttelemaan aikaansaannoksillaan! Parin viikon päästä tehdään smootheja ja sitten vikalla kerralla raakakakkuja! Mukaan voi tulla ja ilmoittautumiset hanna@sportslady.fi.

Mahtavaa päivää kaikille! Ja kiitos kaikille teille kun seuraatte blogia ja kommentoitte! Etsiessäni sopivaa kuvaa tähän loppuun löytyi vielä tämä pikkukuva tuolla alla! Mun mielestä se on niin ihanasti sanottu! Muistakaa tykätä itsestänne <3 Mulla on ainakin ympärillä niin mahtavia ystäviäettä nämä ovat omistettu myös erityisesti heille! Ja teille ihanille lukijoille tottakai!



2 kommenttia:

  1. Mitä kaikkia vitamiineja/lisiä otat/suosittelet?

    VastaaPoista
  2. Syön säännöllisesti D-vitamiinia sekä omega valmisteita! Sen lisäksi otan monivitamiinin Female Multiple plus ja magnesiumia! Satunnaisesti saatan käytää myös sinkkisitraattia sekä erilaisia vastustuskykyä tukevia valmisteita Jonkin verran kohtuudella myös erilaisia superfoodeja sekä viherjauheita ja smoothieen laitan aina luomulaatuista proteiinijauhetta!

    VastaaPoista