Sports Lady®

Sports Lady®

16.9.2013

My monday - juoksua ja lucumatoffeeta

joen vartta Tuomarilaan
Maanantaiaamun häsläyksen jälkeen viikko saatiin taas käyntiinMun aamulenkki oli vasta puoli 11 aikaanTeki niin valtavasti mieli juostaJa juoksin! Tunnin! Ai että mikä olo. Olotila suorastaan vaati sitä! Juoksut on jääneet pois kokonaan alkukesän jälkeenSen mun välilevyjutun vuoksiKymmenen vuotta vanha vamma ärtyi alkukesästä kun juoksin paljon ja pitkiä lenkkejäJätin juoksun pois ja selkä on ollut tosi hyvässä kunnossaTosi varovasti mä kyllä tänään juoksin itseäni kuulostellenIhanaa oli! Kyllä mä juoksusta tykkään vaikka se ei mulle sovikaanMutta pidän tämän kuitenkin "salaisena paheena" silloin tällöin.




Päivän työt on kohta pulkassaLähden pitämään vielä raakaruokakurssin Kumpulan Kylätilaan ja meillä on tänään aiheena raakasuklaaTein maistiaisia kurssilaisille suklaasta ja vielä äsken nopeasti (oikeasti en valehtele - tässä kesti 2 min!) lucumatoffeetaTänään opetellaan valmistamaan raakasuklaata ja kurssilaiset saavat vinkkiä kuinka maustaa sitä eri tavoinJa luvassa on myös luentoa raakasuklaan terveysvaikutuksista ja ominaisuuksista. Kurssilaiset tekevät itse suklaat ja saavat tuunata sen haluamansa laiseksi. Parin viikon päästä opetellaan tekemään raakakakkuja! Eli sinne voi tulla "kertamaksullakin" jos innostuit!

Lucumatoffee

1 dl kookosöljyä (sulata jos ei ole huoneenlämpötilassa tällä hetkellä öljymäistä - mulla oli)
noin 1-2 dl lucumaa joukkoon 
luomuhunajaa mausteeksi hyvä truuttaus purkista
(voi myös halutessaan laittaa ihan vähän steviaa)
Sekoita ja laita vuokaan ja pakkaseen
Valmista nautittavaksi alle puolessa tunnissa!


Ja tässä sitten se mitä mä oikeasti söin. Kaloreitahan lucumatoffeessa on ihan julmetusti vaikka se terveellistä onkin! Lucuma toffee meni pakkaseenSlurps! Sitä maistellaan kohta sitten Kylätilalla! Ja raakasuklaata myös!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti