Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

24.9.2013

Vaihtelua treeniin



Tänään on herätelty kroppaa vähän eri tavoinAamulla vedin kahvakuulatunnin ja siinä keskisyke pyöri 135 paikkeillaTeen toki itse liikkeitämutta hyvin kevyellä kuulalla (8 tai 10 kg)Osan ajasta ohjaan tuntilaisiaKorjaillaan asentoja tai seison muuten vain vieressä tsemppaamassa.

Aamutunnin jälkeen ohjasin yhden kiertoharjoittelutunninNe ovat vähän sama juttu kuin body pump tai intervalleittain tehty kuulatreeniJos salilla nostaa aina isoja painojaei voi olettaa että kiertoharjoittelutunnilla jaksaa tehdä suurilla painoillaJa kroppa ei välttämättä alussa ole tottunutkaan erilaiseen treeniinjos tehdään salillla vaan isoilla painoilla lyhyitä sarjojaItse vaihtelen mun treeniä niinettä välillä teen salilla 15 toistoa jonkin aikaa ja välillä vähemmän ja sitten taas 15 toistolla

Tänään menin kasista kymmeneen toistoillaKannattaa vaihdella ja tehdä monipuolista harjoitteluaettei aina mennä samalla temmolla ja samoilla toistomäärillä! Nousujohteisuutta treeniin! Tästä tulossa lisää asiaa lähiaikoina! Mulle iski eilen "annoskateus" kun tehtiin salitreeniä ohjattavan kanssa ja hänelle muutettiin toistomääriä ja kuormia ja miten treeni taas kulkikaan! Tuli ihan himo itsellekin päästä salille huitomaan kunnolla! Ja tänään mä pääsin! Iltapäivällä vielä yksi kuulatunti ja sitten kotiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti