Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

10.10.2012

Flunssan selätys keinoja


Tänään oli vähän vetämätön olo niin minulla kuin pikkukaverillakin. Johtunee ehkä viime yönä valvomisesta. Liikunnallisen päivän jälkeen usein lapsen jalat särkee ja viime yö meni pitkälti valvoessa kun lääkitsin häntä ja hieroin jalkoja. Onneksi viikonloppuna lepäsin hyvin puolikkaan jälkeen ja alkuviikostakin on tullut levättyä, mutta kyllä se uni vaan on niin tärkeää! Univajeen vuoksi sitä paitsi tulee kuulemma pistettyä keskimäärin 550kcal seuraavana päivänä suuhun enemmän kuin normaalisti. Miettikää mitä tämä tekee vuodessa....?

Ja päiväkodissa on nyt kuulemma alkanut meillä flunssa-aalto. Yleensä joka vuosi tämä tarkoittaa sitä, että lapsi imuroi taudit ja minä saan ne häneltä. Taas on aika palauttaa mieliin ne vastustuskykyä tukevat jutut. Paljon löytyy erilaisia apukeinoja flunssan helpottamiseen ja siltä ehkä kokonaan säästymiseen. Noissa linkeissä teille kaivelin jo vähän valmiiksi mun aiempia kirjoituksia aiheesta. 

Baarilla otin heti ensitöikseni kupin teetä, minne paloittelin tuoretta inkivääriä joukkoon. Pakuriteetäkin tuossa porisee pannullinen, mutta sitäkin on jo sen verran tullut vedettyä että vaihtelu virkistää :)

Ihanaa päivää ja voikaa hyvin!

2 kommenttia:

  1. Tuore inkivääri on parasta lenssulääkettä valkosipulin lisäksi. Ite tulee otettua 3 kynttä joka päivä ruuan mukana :)

    (pitäisi kai joku nimi keksiä kun tätä blogia olen lukenut ja toisinaan kommentoinutkin)

    VastaaPoista
  2. Heips! Totta, nuo on kyllä parhaita :) Nyt vaan keksimään joku hyvä nimimerkki!

    VastaaPoista