Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

23.10.2012

Juoksuinnon ylläpitäminen


Tänään pääsin pitkästä aikaa juoksemaan! Tein Elixian juoksumatolla tunnin intervallitreenin ja ai ihanaa miten hiki lensi! Vasemman jalan rasitusvamman vuoksi on pitänyt vähän rajoittaa juoksua ja kyykkäämistäVaikka en kauhean hyvin ole kyykkäämistä voinut kahvakuulatuntien takia rajoittaaMä en vaan pysty siihen että "hei tehkää te vaan - mä katon!".

No ihan intona siinä juostuani oli pakko mennä tsekkaamaan mitä juoksutapahtumia vielä loppuvuodesta olisMarraskuun 10 päivä olisi Tervasaari/Pohjoisranta maisemissa "Hassen Tervasaari Hölkkämaratooni"Tänne mä ehkä ilmoittaudun puolikkaalle ja toivon että saan jonkun kaverin mukaan?

Idea tähän kisoihin osallistumiseen "säännöllisesti" tuli HeidiltäHän on alkanut kirjoittaa On The Go -blogiaHeidi asuu NYCissä ja sielläpä on kivoja juoksukisoja vähän väliä! Ja kun sitä täällä Suomessakin niitä kisoja onJos sitä säännöllisesti kävisi huvikseen juoksemassa jonkun kisan niin tulisi pidettyä treeniä yllä koko ajan! Ja NYCiin mäkin niin mielelläni menisin juoksemaan! Vaikka ei sitä tiedä jos vielä kunnolla innostun ja tempaisen 2013 New Yorkin Marathon -kisan? Ens vuonna sinne on joka tapauksessa pakko päästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti