Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

3.10.2012

Matalatehoista liikuntaa ja kahvakuulajuttuja

Ihanaa kun oon päässyt kävelylle tällä viikolla hyvin. Eilen illalla tunnin kävely ja tänään aamulla reilu tunti. Illalla oli jo ihan pimeää, samoin aamulla kun lähdin. Muistaako moni että matalatehoista liikuntaa pitäisi olla 60% treeneistä?





Ja kävin jo muuten kahvakuulien hakureissullakin :) Niitä on mennyt mun verkkokaupasta hyvin. Mulla on hyvä toimittaja ja kuulat on loistavaa laatua!






Näitä kaseja mulla on käytössä omilla tunneilla (minne roudaan omat kuulat) ja toki myös normi lujateräs kuulia. Kumitettu kuula on kyllä huippu! Näitä saa myös verkkokaupasta multa ihan pian! Tää bloggaus muuten onkin aika kätevää puhelimesta kun istuu ruuhkassa! I love multitasking :)

2 kommenttia:

  1. Matalatehoista liikuntaa 60%? Aijjaijjai... Kehottaisin lukemaan tämän jutun :)

    http://kohtihuippukuntoa.com/lenkkipolulla-matkalla-ongelmiin/#more

    VastaaPoista
  2. Joo ehkä vähän hassusti muotoiltu autossa blogatessa tämä asia. Suuri osa ihmisistä harrastaa ryhmäliikuntatunteja ja/tai juoksulenkkejä (ehkä salitreeniäkin joskus) ja unohtaa sen että aina ei tarvitse sykkeet paukkua siellä ylhäällä. Monella valitettavasti kaikki treenit tehdään korkealla sykkeellä jatkuvasti ja sitten ihmetellään kun ollaan vähän väliä kipeenä.

    Monipuolisuutta tottakai on oltava ja salitreeniä sekä intervallitreenejä ja juoksua ja kävelyä/fillarointia/hyötyliikuntaa kaikkia hyvässä suhteessa ja riippuu mitä tavoitellaan.

    Hyvä artikkeli: )

    VastaaPoista