Sports Lady®

Sports Lady®

17.10.2012

Hyvänmielen keskiviikkopostaus


Aamulla oli mukava herätä hyvin nukutun yön jälkeen ja pikkumieskin oli niin ihanan hyväntuulinen. Ennen töitä ehdin käydä nopeasti Sensesissä sokeroinnissa ja sitten duuniin. Varasin meille molemmille Seijalle ajat hierontaan. Ensi viikolla päästään, ihanaa! Mä pääsen nauttimaan yläkropan hoidosta ja lapsen jalat hierontaan. Ja varmasti saan hyviä vinkkejä miten hieroa niitä myös kotona. Mä oon niin mielettömän iloinen siitä magnesium -suihkeesta mitä Seija suositteli lapselle. Sitä me eilenkin laitettiin pariin otteeseen kun jalat sattuivat kovasti. Itselle en oo sitä kokeillut mutta ajattelin tänään kokeilla. Ei varmasti mullekaan huono kun teen seisomatyötä. 

Oon ollut taas koko viikon niin synttärifiiliksissä. Mun hyvää mieltä ei haittaa edes tuo karmea keli. Mun synttäriviikon hemmotteluosasto jatkuu tänään Rohdos-Alan ihanassa kasvohoidossa joka tehdään Phytoceantuotteilla. Odotan sitä niin paljon! Kokemus spiruliina -hoidossa oli aivan luxusta. Oisko sitä sitten vähän nuoremman näköinen vaikka huomenna herää yhtä vuotta vanhempana taas? Pikkupoitsu menee muutamaksi yöksi isälleen ja mä nautin nyt loppuviikon ihan aikuisten hömpötyksistä. 




No täällä mä nyt baarilla heilun taas ja ihania kakkuja vitriinissä houkuttimena. Ja arvatkaa mitä mun lauantain synttärimenuun kuuluu? Ainakin tällainen raakakakku ja sitten teen raakasuklaata tytöille :) Kitos tästä kakusta kuuluu Heidille, joka eilen meillä aloitti. Tämä on hänen kädenjälkeään. Näitä kakkuja voi muuten tilata meiltä, jos haluaa saada valmiit herkut juhlapöytään. Pohjassa on mantelia ja rusinaa. Täytteessä puolukkaa, banaania, cashewpähkinää ja kookosöljyä. Ei oo lisättyä sokeria eikä mitään maito/viljatuotteitakaan, joten sopii erinomaisesti melkein meille kaikille. Ehkä ne kokousvieraatkin voisi joskus yllättää tällaisella herkulla sämpylöiden ja viinerien sijaan. Tää on terveellistä ja käy ihan lounaastakin. Oikeeta ruokaa :)


Ihanaa päivää <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti