Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

27.5.2014

Kolme viikkoa takana, punnitus ja edistyminen


Eilen käynnistyi neljäs viikko. Olen mennyt täysin ruokavalion mukaan ja yhtään ylimääräistä ei ole mennyt suuhun niin ruokana kuin juomanakaan. Paino on kolmessa viikossa pudonnut nyt 3,8 kiloa ja senttejä on lähtenyt kivasti (mittanauhalla mittaillaan taas viikon päästä). Nälkä ei oo ollut kertaakaan ja enemmänkin mulla on sellainen oloettä syön koko ajan! 

Viime viikolla treenejä sotki vatsatauti. En tiedä oliko se vatsatauti, vai sainko ruokamyrkytyksen ulkomaisista puutarhamustikoista. En tietenkään pessyt niitä. Yleensä pesen kaikki kasvikset. Ja marjat myös. Pesemättömästä salaatista voi saada vaikka miten pahoja bakteereita, mullan mukana. Olkaa tarkkoja aina näiden kanssa. Pari päivää olin täysin poissa pelistä. Keskiviikko meni kokonaan maatessa ja torstaina suurin ponnistus oli käydä ruokakaupassa. Keskiviikkona ruoka jäi vähiin, sain kuitenkin illalla syötyä puuroa ja raejuustoa. Torstai meni jo normaalin ruokavalion mukaan. Tosin siitä jätin treenin jälkeiset hiilarit pois, sillä treenejä ei ollut. Aamukävelyitä sain kuitenkin kirittyä muille viidelle aamulle, ja lihaskuntotreeniä tuli kaksi kertaa.


Tällä viikolla olisi sitten se "herkkupäivä", vapaasyöntipäivä, cheat day, tankkauspäivä.. Ja en tiedä huvittaako mua edes alkaa mässyttää mitään. Sushia saatan viikonloppuna kyllä syödä! Let's see what happens. Optio on kuitenkin olemassa ja varmasti psyykkisesti sekä myös tankkailun puolesta olisi hyvä vähän herkutellaainakin syödä enemmän hiilareita. Tulokset motivoivat tässä kohtaa niin paljon, että ei tee mieli alkaa kuitenkaan possuttelemaan. Sitäpaitsi jos "tankkaa" kaikkea rasvaista ja epäterveellistä niin ruokakrapula on taattu! Enemmänkin mä lasken kyllä päiviä itse reissuun enkä siihen että saan syödäMe lähdetään Jarnan kanssa Tallinnaan pariksi päiväksiYksi päivä on varailtu hoitoja ja toisena päivänä mennään katsomaan Evita musikaaliaJa kyllä ne lenkkarit mukaan lähtee myös!


Oon viime aikoina laittanut enemmän kuvia mun syömisistä Instaan (Sportsladyh nimellä oon siellä). Tässä kuitenkin blogin puolellekin yksi mun treenin jälkeisistä aterioistaAika usein keitän täysjyväohraa kalan tai broilerin kanssaJa aina on vihanneksia myös. Mutta yhtenä päivänä teki mieli uuniperunaa!


Katkarapu Uuniperuna

1 rosamunda 
salaattia
1 tomaatti
1 rkl oliiviöljyä ja ripaus suolaa salaatin päälle 

Paista uunissa tai grillissä muutama peruna valmiiksiLorauta öljy ja ripottele suola salaatin päälle.

Täyte

100g katkarapuja 
2 rkl maitorahkaa
sitruunan mehua
mustapippuria
suolaa 
reilusti tuoretta tilliä

Sulata ravutRapujen tilalla voit käyttää myös lohta tai kanaaSekoita maitorahkaan mausteet ja lisää ravut sekä tilli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti