Personal Trainer Hanna Antti-Poika

Personal Trainer Hanna Antti-Poika

31.5.2014

Tankkauspäivän ruokia ja lauantain aamulenkki

Eilen annoin itselleni luvan syödä mitä huvittaa. Sen lisäksi, että ei ole pahitteeksi vähän tankata kroppaa niin ei ole mielellekään pahitteeksi kun saa luvan kanssa syödä. Ja hyvällä omatunnolla. Kuukauden oon mennyt tiukkana ruokavalion mukaan. Aamiaisella söin ensimmäisen kuvan lisäksi croissanttia ja lettuja vadelmahillolla.




Lounaalle mentiin Silk Sushiin. Nigirit ja rullat oli tosi isoja.

Jälkkäriksi suklaata..
Evita musikaalissa kuoharia ja marsipaania..
Ja iltapalaksi bruchettaa punaviinin kanssa
Ja iltapalaksi vielä vähän lakuja :)

Oltiin eilen sitten kaiken syömisen ja shoppailun lomassa illalla katsomassa Nordea Konserdimajassa, Solaris Centerissä, Evitaa. Ihana musikaali ja liput tosi edulliset.



Tänään sitten takaisin dieettiin ja aamu alkoi reippaalla kävelyllä vanhassa kaupungissa. Meidän lisäksi siellä oli kuvataideopiskelijoita maalaamassa ja eiliset bilettäjät notkuivat baarien ulkopuolella!



Aamupalaksi puuroa ja raejuustoa. Tänään aion mennä salille kun pääsen kotiin. Ja kyllä kulkee treeni tän syömisen jälkeen. Oli ihana reissu. Kiitos Jarnalle loistavasta matkaseurasta! Ja ihana on palata takaisin tuttuun rutiiniin ja omiin ruokiin. Seuraavaksi herkutellaan juhannuksena.

ei ollut marjoja aamiaisella ja hilloa en tänään kelpuuttanut

7 kommenttia:

  1. Ihania ruokakuvia!
    Mitä mieltä olet muuten 5:2 paastoilusta kilpirauhasen vajaatoimintaan yhdistettynä?
    Oletko sitä mieltä, että kaikki paastoilut ovat pannassa?
    Oletko itse kokeillut Paleota kilpparin hoitoon?
    Mitä lisäravinteita itse käytät kilpparin buustaamiseen?

    Anteeksi kysymystulva, mutta vaikutat aiheeseen perehtyneetlä, jalat maassa olevalta tyypiltä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Heidi :) Syön hyvin paleo tyylisesti. Vältän maitotuotteita ja gluteenia. Paitsi nyt näissä tankkauspäivän aterioissa. Nehän eivät vajaatoiminnan kanssa ole hyvä yhdistelmä.

    Paastoa en ole kokeillut, ei tulisi mitään työnteosta ja arjen pyörittämisestä paastopäivinä. En usko että se on hyvä juttu, mutta me ollaan niin erilaisia. Toiselle sopii joku juttu ja toiselle toinen.

    Lisäravinteet joita käytän ovat luomua. Vitamiineista käytän säännöllisesti C ja D vitamiinia, monivitamiinia, magnesiumia, maitohappobakteereja, omega/kalaöljy valmistetta. Kuuriluonteisesti sinkkiä ja erilaisia vastustuskykyä lisääviä valmisteita. Kaikki Solgar Nordicilta.

    Paleo on myös liian ehdotonta meininkiä, olen kokeillut sitäkin joskus. Mutta vähitellen ruokavaliosta on tullut gluteeniton j lähes maidoton.

    Toivottavasti näistä vastauksista oli jotain iloa :)

    VastaaPoista
  3. On iloa, iso kiitos :)
    Toivoisin "miten buustaat kilpirauhastasi"- postausta :D

    Ihania kukkia uusimmassa kirjoituksessasi <3

    Hyvää sunnuntaita!

    VastaaPoista
  4. Mahtavaa kiva kuulla! Pitää kirjoitella aiheesta :) Kivaa sunnuntaita myös sulle :)

    VastaaPoista
  5. Kysytäänpäs näin kesän tullen, että jätätkö grilliherkut kokonaan pois vai teetkö "jotain ihan muuta kuin muut" ? :)

    VastaaPoista
  6. Mun grilliherkkuja on broileri ja kala. Ja grillatut vihannekset ja peruna. Oikeastaan en koe luopuvani mistään, makkarasta en edes tykkää. Eli varmaan aika samaa kuin muutkin. Toki määrät on pienempiä mitä normaalisti mättäisi ;) Ja ikäväkseni meillä ei ole edes grilliä kun asutaan kerrostalossa. Rakastan grilliruokaa ja varmaan grillaisin ruuat kesällä joka päivä jos sellainen olisi :)

    VastaaPoista
  7. Joo näin mä ajattelinkin :) Mä tosin ite tykkään myös lihasta, kalaa kun en syö ollenkaan. Oon yrittänyt vähän kattoo ettei ota mitään porsaan kasleria tms vaan vähän kevyempää. :) Grillinyytit on parhautta. Meillä on grilli vaikka asutaanki kerrostalossa, mutta ylimmässä kerroksessa, ups :D

    VastaaPoista